וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסונדלות: הצעקה האחרונה מבית בוטגה ונטה

20.4.2020 / 12:00

המותג האיטלקי החם של השנה האחרונה משיק עוד פריט שבקרוב מאוד כבר יתפוצץ בפיד האינסטגרם. המקורבות לדניאל לי כבר החלו לשגרר את הסנדלים ויש לנו הרגשה כי מדובר בלהיט לא נורמלי, עוד יותר כובש מקודמיו

אתר רשמי

בווידאו: תצוגת האופנה של בוטגה ונטה במילאנו, שנת 2017

הרעיון של ממתק חדש מבית בוטגה ונטה אמנם כבר לא מכה אותנו בתדהמה, ועדיין אין כמו הרגע הזה בו אנחנו נחשפות אליו שוב. הריגוש החמוד הזה קורה על בסיס חודשי או לפחות כמה פעמים בעונה, והפעם הלהיט התורן הם סנדלי הספירלה שמסתמנים כאביזר הנכון לתקופה הקרובה. הרעיון המרכזי מאחורי עיצוב דגם ה-BV Spiral הוא ברמת ה'איך לא חשבו על זה קודם': גזרה בסיסית של כפכפי אצבע עם תוספת מטפסת של רצועה המסתובבת במעלה הקרסול. לא שרוכי קשירה מסרבלים שצריך לעבוד עבורם - תופעה מוכרת שמצטלמת מגניב אבל ממש לא פרקטית - אלא ממש רצועה שהיא גם קשיחה וגם גמישה דיה על מנת להתלפף בקלות ולהתמקם בצייתנות איפה שנחליט. הסנדלים מגיעים בגרסאות של שטוח או עקב בגובה 8 סנטימטרים (מהסוג הנוח והמוכר של בוטגה) ובגוונים מנוחשים של דבש, חאקי ושוקולד שמתאימים כמעט להכל כמו גם בשחור וכתום חלק.

בטח אתן תוהות מדוע אנחנו צריכות את זה בכלל ולמה בדיוק עכשיו? הסחף האובייקטיבי אחר ההברקה של דניאל לי מבוטגה החל עוד לפני תקופת הקורונה עם חיבה לוורסיית העקב שמאפשרת השתלבות נוחה בשידוך עם מכנסיים מכל סוג. על פי תורת האינסטוש שנחשפה בחסות המשפיעניות בסבב שבועות האופנה האחרון בפברואר השנה: פשוט ממקמים את הספירלה מחוץ ומעל עודף הבד המכסה את הקרסול לכדי מראה סטיילינג מנצח שיש לו הצדקה פרקטית ואינו משמש רק לגחמה אופנתית.

את עליונותה של הגרסה השטוחה אפשר דווקא לחוש כעת עם התלבשות אפשרית על מומנטום 'הטרנינג של המכולת' או 'כפכפי האצבע המשדרגים של תקופת הסמרטוטים'. בנוסף, הספירלה אינה חייבת בהכרח מכנסיים על תקן קיר טיפוס, כשגם ישירות על הקרסול היא נותנת עבודה לא רעה עם אפקט חיטוב והארכה של הרגליים. המחירים כאמור פחות נוחים: 1,190$ לדגם השטוח ו-1,220-1,660$ לדגם העקב, אבל יש לנו תחושה שממש בקרוב נראה ברשתות תרגומי ספירלה כאלו ואחרים במחירים נגישים יותר.

עוד בוואלה!

תופחות ולא רק בישבן: הטרנד ההכרחי לקיץ 2020

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully