וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה תשיגו שרשרת כמו של בר רפאלי?

הדוגמנית המצליחה העלתה בסוף השבוע תמונה בחצר ביתה כשהיא נטולת איפור, עם גולגול מרושל שמדגיש את יופיה הטבעי, אך כל העוקבות שמו עין על משהו אחד בלבד - השרשרת! אז מאיפה התכשיט של בר רפאלי וכמה זה יעלה לכן בלי הנחת סלב?

ניר פקין

בווידאו: בר רפאלי בהשקה של ארמני ביוטי בקניון רמת אביב

בין תמונות של עוגות בננות לאימוני כושר בזום, העלתה בר רפאלי (34) בסוף השבוע גם תמונה מחצר ביתה, עם גולגול מרושל, טי-שירט בצבע ירוק זית ושרשרת שגררה ים תגובות באינסטגרם. הנטייה הטבעית שלנו הייתה להתמקד בכמה קראט יש לה על האוזן (מרשים, שאפו), אבל העוקבות דרשו אחרת והתלהבו באופן יוצא דופן מהתכשיט שעל צווארה.

"שרשרת מושלמת", "מאיפה שרשרת השמות?", "גם אני אשמח לדעת לגבי השרשרת", וכן הלאה וכן הלאה. ובכן, אנחנו כאן בכדי לספר לכן היכן תוכלו לרכוש שרשרת זהה לשל הדוגמנית וכמה זה יעלה לכן, בלי הנחת סלב כמובן.

השרשרת, עשויה זהב צהוב 14K, עם שלושת שמות ילדיה של רפאלי - ליב, אל ודויד, שייכת למעצבת הישראלית ליבנת קופיט מלה-לונה תכשיטים ונעה בין 400 שקלים (למי שבוחרת ברוז גולד או כסף טהור) ויכולה להגיע גם עד 1,850 ש"ח, תלוי כמובן גם במספר שמות הילדים. הדגם, יש לציין, לא חדש, וכבר נראה בעבר על לא מעט נשים מוכרות, אך נראה שעדיין יש משהו ברפאלי שגורם לנשות ישראל להתלהב. בעבר נרשמה אובססיה נוספת על שרשרת Mom של המעצבת אותה ענדו מיטב מפורסמות ישראל כמו שירי מימון, שהפכה גם להיות מתנה מתבקשת לאימהות טריות.

לצד היסטריית השרשרת, נראה כי רפאלי משגררת לא מעט מותגים לאחרונה בדף האינסטה שלה ודואגת לתייג מותגים נחשקים מאיזבל מארה, ליוויס, תיק מטריף של פנדי, מגפי ירך של איב סן לורן, וכמובן בגדי ספורט של הודיס, המותג בו היא שותפה. מנצלת היטב את תקופת הבידוד.

עוד בוואלה!

תום נשר: "התקופה הזו חיזקה את מה שאני מרגישה כבר שנים - כדאי לקנות פחות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully