וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליינטה! סופיה ורגרה רותחת בקמפיין חדש

הכוכבת הקולומביאנית שמבלה בימים אלו בבידוד עם בעלה, השחקן ג'ו מנגניילו, הצטלמה לקמפיין של דולצ'ה וגבאנה עוד לפני מגיפת הקורונה, שם היא מדגמנת בפוזות סקסיות את ליין התיקים החדש של המותג

צילום מסך

בווידאו: סופיה ורגרה בחתונתה, שנת 2015

דף האינסטגרם הרשמי של דולצ'ה וגבאנה כבר הרבה זמן לא נראה כמו דף טיפוסי של מותג אופנה מצליח. עת התחילה המגיפה להתפשט באיטליה, הפך הפיד להיות מכוסה בתמונות של מרפסות התושבים כשעליהן מתנוססים דגלי האומה וסרטונים בשחור לבן שקוראים כי זה הזמן להתאחד. בלי קמצוץ של שיווק, אף אזכור למכירות, אפס פאשניסטות בבגדי המותג וטשטוש מוחלט של קמפיינים חדשים. האיטלקים ספגו מכה קשה והמעצבים הגדולים, על אף הקושי הכלכלי, הרכינו ראש ונמנעו מלשדר עסקים כרגיל.

סופיה ורגרה. דולצ'ה וגבאנה, אתר רשמי
סופיה ורגרה לדולצ'ה וגבאנה/אתר רשמי, דולצ'ה וגבאנה

ובכל זאת, האתר הרשמי של המותג ממשיך לתפקד למען המעטות שכן מעוניינות לרכוש בגדי יוקרה בימים אלו, וקמפיין חדש לקולקציית התיקים שוחרר בכיכובה של השחקנית הקולומביאנית המשגעת - סופיה ורגרה. ורגרה בת ה-47 היא אחת הנשים המרוויחות ביותר בטלוויזיה לשנת 2019 (חצי מיליון דולר לפרק), תודות לסדרה המצליחה "משפחה מודרנית", אותה עזבה החודש לאחר עשור בכיכובה ובימים אלו משתתפת לצד היידי קלום בתכנית "Making the cut".

סופיה ורגרה. דולצ'ה וגבאנה, אתר רשמי
לא ברור מה את מוכרת - אבל קנינו!/אתר רשמי, דולצ'ה וגבאנה

הכוכבת היפהפייה הצטלמה לקמפיין החדש של דולצ'ה וגבאנה בלוקיישן שנראה כמו עיירה ציורית בפרובנס, לבושה כמובן במיטב שמלות המותג (אותן ניתן לרכוש בישראל באתר של רשת פקטורי 54), ממנומר בגזרה מחוכית, תחרה שחורה באורך מידי ועוד שמלה פרחונית עמוסת כיווצים ושרוולים ארוכים בגוונים של סגול, ורוד וירוק (1,850 פאונד).

קולקציית התיקים החדשה של דולצ'ה, בראשה עומד דגם Devotion האייקוני (2,750 אירו) מגיעה בעור נאפה קלוע בגווני חום, ירוק, שחור, אפור, עוד פרינט מנומר בגודל הבינוני לצד דגם מקש לחופשה המיוחלת, ועוד אופציה מקווילט בגווני אפור, שחור, ורוד ובורדו. כל התיקים מתהדרים באבזם מוזהב בשייפ לב כשבמרכזו ראשי התיבות של המותג, מעליהן פפיון משובץ אבנים קטנות ומסביב עיטורי עלים מוזהבים גם כן.

עוד בוואלה!

איפה תשיגו שרשרת כמו של בר רפאלי?

לכתבה המלאה
סופיה ורגרה. דולצ'ה וגבאנה, אתר רשמי
קליינטה. ורגרה בחופשה איטלקית/אתר רשמי, דולצ'ה וגבאנה
סופיה ורגרה. דולצ'ה וגבאנה, אתר רשמי
שמלה מנומרת ותיק מדגם devotion באלפי אירו/אתר רשמי, דולצ'ה וגבאנה
סופיה ורגרה. דולצ'ה וגבאנה, אתר רשמי
צולם בימים טובים יותר. סופיה ורגרה לקמפיין התיקים של דולצ'ה וגבאנה/אתר רשמי, דולצ'ה וגבאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully