וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדעזענו! תיק עשוי מעמוד שדרה של ילד

22.4.2020 / 8:40

ראינו כבר לא מעט עיצובים הזויים בעולם אופנה - אבל בדבר כזה עדיין לא נתקלנו. אתם תחושו צמרמורת, בעיקר באיזור הגב, וזה גם מעט יחליא אתכם - אבל יש דברים שחייבים לראות

לאחרונה נדמה שהרשת מיישרת קו עם אווירת האחווה הגלובלית נוסח 'כולנו בזה יחד' בחסות מגיפת הקורונה העולמית. חוץ מסין אולי, שחוטפת פה ושם פוקוס שלילי תחת תאוריות קונספירטיביות מתבקשות. קשה להתעלם מהתחושה הנעימה שאנחנו נמצאות בימים של לדלג על סערות בכוס תה, בטח ובטח כשזה נוגע לאפיזודות אופנה סלאש סלבס. לכן הופתענו בימים האחרונים לגלות חריגה מהקונספט בדמות תיק יד שערורייתי שנטען לגביו שהוא עשוי מעמוד שדרה אנושי שהגיע מ'מקור אתי' כלשהו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הסיפור הוא כזה - מעצב אינדונזי המחזיק בחשבון אינסטגרם בשם byarnoldputra הציג בשנת 2016 תיק יד שעיצב לדבריו מלשון תנין בשילוב עמוד שדרה אנושי שסבל מבריחת סידן על תקן ידית האחיזה. לא ברור איך ההזייה האפלולית חמקה אז מהרדאר. הסוגייה השערורייתית התעוררה לחיים באדיבות ציוץ טוויטר ויראלי מהימים האחרונים ששלח גולשים רבים הנמצאים בעיצומו של חודש שיעמום בבית לבדוק על מה מדובר. אז ככה: על פי הדיווחים זהו תיק בשייפ של סל שיוצר בעבודת-יד ובמתכונת one of a kind אי שם בעידן התמימות של 2016. הלוקיישן: לוס אנג'לס, המחיר: 5,000 דולר, התיאור: פריט שיוצר מעמוד שדרה של ילד שסבל מאוסטאופורוזיס. כן, אתם קוראים נכון.

כעת, ארבע שנים קדימה, הרשת גילתה עניין בסיפור הייחודי שמעלה אין ספור שאלות ותהיות על גבולות עולם האומנות וההשקה לעולם האופנה. "כזה חוסר כבוד למוות של ילד. שלא לדבר על התנין. זה לא אמנות ולא אופנה", "כולנו מסכימים שהדבר הזה הוא תועבה מוסרית. אבל מה שכולנו שוכחים הוא שמדובר בפשע קיצוני נגד הקונספט של אופנה ואף בגדים".

עוד בוואלה!

מסונדלות: הצעקה האחרונה מבית בוטגה ונטה

לכתבה המלאה

פלטפורמת המדיה Insider פנתה ישירות לפוטרא על מנת לקבל הסבר הגיוני כלשהו בתקווה שמדובר באי הבנה או במשהו שיצא משליטה, אבל האחרון סירב לספק תשובה ורק הוסיף שעמוד השדרה הושג באופן אתי ממרכז רפואי בקנדה הסוחר בעודפים. לגבי התיאור של אותו ילד עם בריחת סידן הוא טען שמדובר בניסוח של מישהו אחר שהפעיל את חשבון האינסטגרם בזמן פרסום התיק. בדיקה נוספת מול שני אוסטאופתים המתמחים בטיפול בילדים גילתה שכמעט בטוח אותה ידית עשויה מעמוד שדרה אנושי, אבל לא בטוח שהיא שייכת דווקא לילד. בדיקה אחרת העלתה שהתיק המשוגע הינו חלק מקולקציה שלמה ולא גמורה, שכולה נשענה על שימוש בחומרי גלם מגוף האדם כולל עור וצלעות. בקיצור - שלא נדע, אבל חשוב לדעת - אז הנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully