וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא נראית קצת ביץ' - אבל אתם תתאהבו בה: הכירו את שארלוט הופ

24.4.2020 / 8:00

שארלוט הופ היא רק בת 28, מככבת על המסך הקטן בשתי סדרות נהדרות, בעלת שיער ג'ינג'י משגע ומבט ממזרי שמודיע שהיא כאן כדי להישאר. קבלו כוכבת חדשה ששווה לשים עליה עין

שארלוט הופ. GettyImages
כוכבת עולה - שארלוט הופ/GettyImages

לצד הנייד, גם הטלוויזיה הפכה להיות חברתנו הטובה ביותר בתקופת הקורונה ולפני מספר ימים התגלגלנו לידי מיני סדרה באווירה תקופתית בשם "הנסיכה הספרדייה". מדובר בסדרת ההמשך ל"מלכה הלבנה ו"הנסיכה הלבנה", למי שכבר הספיק לצפות, כשהעלילה הפעם מתמקדת בקתרין מאראגון אותה מגלמת השחקנית הבריטית שארלוט הופ (28). לא היינו צריכות הרבה פרקים בכדי להבין - השחקנית הזאת היא ממזרתה רצינית וייתכן כי עלינו על כוכבת בהתהוות. השיער הג'ינג'י המשגע, שנעזר בתוספות לא מבוטלות לצורך צילומי הסדרה, עור הפנים השמיימי והמבט של 'אני קצת כלבה, אבל יש לי לב טוב', כל כך עשו לנו את זה שהחלטנו לחקור על הליידי החדשה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הופ נולדה בסולסברי שבווילטשייר, למדה צרפתית וספרדית באוניברסיטת אוקספורד ובמהלך הלימודים כבר מצאה סוכן והחלה לשחק באופן מקצועי, תעוזה שעדיין לא הצליחה לאמץ ברמה האופנתית. לכל האירועים המתוקשרים וההשקות אליהם הגיעה שמרה על קו סולידי ודי ברור - שמלות שחורות וקלאסיות בגזרתן, אבל הבחנו גם בחיבה לצבע האדום כשנרשמה שמלה עם שרוולים תפוחים באירוע התרמה למען ילדים נזקקים באפריקה, ועוד חולצה מכופתרת מבד נשפך לצד מכנסיים שמנתיים מחויטים בגזרה גבוהה.

עוד בוואלה!

תום נשר: "התקופה הזו חיזקה את מה שאני מרגישה כבר שנים - כדאי לקנות פחות"

לכתבה המלאה
שארלוט הופ. GettyImages
לוקים מוקפדים - אבל מרגיש שמסתתרת שם אישיות פרועה/GettyImages

לוק בשמלה לבנה של אמיליה וויקסטד ונעליים של כריסטיאן לובוטין הוכיח לנו כי על אף שהאינסטגרם שלה עדיין לא מעיד על פאשניסטה רצינית, ניכר כי יש כאן בחורה עם ים פוטנציאל שבהכוונה נכונה יכולה להפוך אפילו לאמה סטון הבאה.

במידה והופ נראית לכם מעט מוכרת, זה בגלל שהיא השתתפה גם בסדרה המצליחה "משחקי הכס", מככבת היום בעוד סדרה על הכדורגל הבריטי בשם "the english game" וגם היא כמו כל העולם נמצאת בסגר בשל מגיפת הקורונה. "הפכתי להיות קצת מכורה לעבודה, אז הסגר הזה הוא דווקא טוב בשבילי", כתבה הופ באינסטגרם הרשמי שלה, "נחמד לבלות זמן במטבח בזמן שאני בבידוד בבית הוריי".

שארלוט הופ. GettyImages
לצד הקולגות מ"הנסיכה הספרדייה", סטפני לוי ג'ון ונדיה פארקס/GettyImages
שארלוט הופ. GettyImages
שמלת קולור בלוק באדום ובכתום עם שרוולים תפוחים לאירוע התרמה לילדים נזקקים באפריקה/GettyImages
שארלוט הופ. GettyImages
יש פוטנציאל, וגם יש עוד הרבה עבודה. הופ/GettyImages
שארלוט הופ. GettyImages
שיער ג'ינג'י מהפנט ולוקים קלאסיים. שארלוט הופ כאן כדי להישאר/GettyImages
שארלוט הופ. GettyImages
עושה גם השקות. שארלוט הופ במאם ג'ינס של לקוסט וחולצת גולף שחורה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully