וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקרת בית נואשת: מה אווה לונגוריה עשתה לשיער שלה?

הכוכבת ההוליוודית נמצאת בסגר בביתה בלוס אנג'לס כבר יותר מחודש, והריחוק ממעצב השיער מתחיל לתת אותותיו. כפרזנטורית עם תושייה, השתמשה אווה לונגוריה בפלטפורמת האינסטגרם והדהימה את העוקבות עם ספריי הקסמים. פייר, מגיעה לך תוספת לחוזה השמן

yes

בווידאו: "עקרות בית נואשות"

כוכבת "עקרות בית נואשות" לשעבר, אווה לונגוריה (45), שוהה בימים אלו באחוזה המפנקת שלה בלוס אנג'לס, כמו מיטב הסלבס ההוליוודים, ועל אף הפסיליטיז שיש לאישה במעמדה - מתברר כי את מעצב השיער שלה היא עדיין לא פגשה מאז נכנסה לבידוד.

לונגוריה, שבשנים האחרונות הרחיבה את קריירת המשחק שלה לידי הפקה ובימוי, משמשת כבר מספר עונות גם כפרזנטורית של מוצרי השיער של חברת לוריאל. כן, זו שאתן רואות מנופפת בשיערה המבריק בפרסומות בטלוויזיה ומטיפה לקנות שמפו ללא מלחים, עם מלחים, לגוון חום-שוקולד, לשיער פגום, וכו' וכו'. אבל, אבל על פרסומת האינסטגרם שצילמה אתמול בכוחות עצמה, ללא צוות ביוטי או צלם מקצועי, יצטרכו להודות לה עוד הרבה בחברת לוריאל, ויש לשקול אפילו בונוס שמן לשירות החשוב שהיא נתנה לציבור.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז במה מדובר - הכוכבת צילמה עצמה אתמול (שלישי) בחדר האמבטיה בביתה כשהיא יושבת מול המראה ומביטה בראשה עמוס השורשים הלבנים ודי נחרדת מהמראה. למזלה הרב, בקבוק ספריי עם צבע הקרוב לצבע שיערה היה בנמצא, של החברה אותה היא משגררת כמובן, וההדגמה ללא ספק הותירה את הרושם הרצוי.

"אם אתן עוקבות אחריי, כבר הבנתן לפי התמונות שהשיער שלי מאפיר. אז יש לי את הפיתרון המושלם - ספריי הקסמים לכיסוי שורשים". 10 שניות של שפריצים מדויקים ואכן, שיערה הלבן של לונגוריה נעלם כלא היה. אנחנו כמובן יצאנו לתחקיר קצרצר וגללנו את כל הסרטונים של לונגוריה מהחודש האחרון בכדי להבחין אם יש שם שיער או אפור או שמישהו מנסה לעבוד עלינו, וייאמר לזכותה שהיא אכן הצמיחה שורשים מפוארים. משפיעניות יקרות - ככה עושים תוכן שיווקי מעולה.

עוד בוואלה!

משבר הקורונה? גבות סוררות זה הרבה יותר גרוע

לכתבה המלאה

DIY גרסת אווה לונגוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully