וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הבא: הדוגמנית המטריפה שרה פיינגולד

26.4.2020 / 7:40

יש לה שורשים במרוקו, השם מצלצל יהודי אבל היא בכלל מגרמניה. שרה פיינגולד מעולם לא כיוונה להיות דוגמנית ביוטי אבל עם שפתיים בשרניות שכאלה ואינסטגרם כל כך מפואר - באמת שלא נותרה שום ברירה

מגמת הרחבת מודל היופי שמעסיקה את תעשיית האופנה בשנה-שנתיים האחרונות קצת נדחקה לשולי סדר היום בתקופה האחרונה וזה מובן. אך כעת' כשמכל עברי הגלובוס מתגנבת תנועה המנסה לחמם מנועים לקראת נקודת איזון חדשה עם חזרה להיכן שעצרנו לפני, הנושא החם שב לכותרות באדיבות האתר של ווג, שם מסמנים את שרה פיינגולד היפהפייה כדוגמנית הלוהטת במשבצת הלא שגרתית ומקדישים לה כתבה וריאיון מוצדקים בהחלט.

עם שם יהודי, שורשים במרוקו ובגרמניה ושפתיים אקסטרה בשרניות פיינגולד לא ממש כיוונה אף פעם לטייטל דוגמנית. דרכה בתעשייה החלה עם חשבון אינסטה ומגזין עצמאי בשם NBGA- No Basic Girls Allowed, ובעברית - אין כניסה ליוז'ורליות, שם נתנה במה לאינדיבידואלים שאינם מוצגים כמיינסטרים במדיה, כשהיא בעצמה מתפקדת על תקן מפיקה ומנוע מאחורי הקלעים כמו גם הפרזנטורית של המותג פה ושם. "אני אוהבת את שתי הגישות" היא מודה בריאיון לווג ומוסיפה שהיא נמשכת גם ל"יצירת קונספטים ופיתוח רעיונות" וגם ל"פרונט של המצלמה".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

את הספוט על הנוכחות האינסטגרמית שלה היא ללא ספק השיגה בזכות חיבה לצילומי פורטרט בהם היא מציגה איפור עיניים ופנים ארכיטקטוני, מהפנט וייחודי אותו היא יוצרת בעצמה. "אני זוכרת שהתחלתי להתנסות עם איפור בכיתה ז'. הייתי מלאת השראה מהלוק הבוהק של ג'יי לו ומהווידאו קליפים שלה וגם מצעדי הריקוד - ובכלל לאסתטיקת הניינטיז יש אימפקט גדול על הסגנון שלי", כך היא מגלה, "השתמשתי אז רק בברונזר נוזלי, ליפגלוס ובצלליות עיניים מאירות בשביל היילייטס על הפנים". את המשיכה הראשונית למודל היופי העסיסי והכהה שהציגה אז ג'יי לו ניתן להבין בקלות כמקור הזדהות עבור ילדה בעלת לוק כשל פיינגולד.

עוד בוואלה!

התכשיט של מייגן מרקל אומר עליה הכל

לכתבה המלאה

את ימי הסגר ומגפת הקורונה היא מעבירה בניו-יורק, אליה הגיע מפריז ממש רגע לפני שהשמיים נסגרו, שם היא ממשיכה לייצר קמפיינים עצמיים מטריפים לקווי האיפור של רבלון, גלוסיאר, דיור, ספורה, גוצ'י ועוד. ואם תהיתן איך היא מצליחה לצייר את האייליינר באופן שיישאר במקום מבלי לגלוש מהקווים הנה הטריק: דבק ריסים בשם duo של Ardell בעלות שישה וחצי דולר, אותו היא מורחת על העפעף לפני שכבת האייליינר. הדבק גם שומר על קו הצבע שלא יזוז מהגבולות הרצויים וגם נותן ברק ועמידות לפיגמנט למשך יום שלם. כשרוצים להסיר - Milky oil של גלוסיאר ב-12$, תנסו את זה בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully