וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכשיט של מייגן מרקל אומר עליה הכל

חיכינו לא מעט ומייגן מרקל סוף סוף העניקה את הריאיון הטלוויזיוני הראשון שלה מאז נפרדה ממשפחת המלוכה ועברה להתגורר בלוס אנג'לס עם הנסיך הארי. הדוכסית לשעבר הותירה את כל גינוני הרויאלטי מאחור והפתיעה בשרשרת מרגשת

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

לראשונה מאז נפרדה מהטייטל 'בת אצולה' העניקה מייגן מרקל (38) ריאיון טלוויזיוני, כמובן למקור רייטינג משובח - תכנית הבוקר הידועה "גוד מורנינג אמריקה". מרקל, שידועה כאחת שמחשבת את צעדיה היטב, הסכימה לתת את הריאיון תוך כדי שהיא מקדמת את הפרויקט הראשון שלה - קריינות לסרט דוקומונטרי של דיסני על פילים. אנחנו בטוחות שהאכזבה מצד ההפקה גדולה, שכן אין באפשרותם להרים השקה נוצצת עם הכוכבת הראשית שלהן, שהייתה ללא ספק דופקת הופעה מסחררת, אך הדוכסית לשעבר, פאשניסטה מקצועית, יודעת גם לספק את הסחורה עם חולצה מכופתרת פשוטה ותכשיטים מסקרנים.

לעוד חדשות אופנתיות:
מסונדלות: הצעקה האחרונה מבית בוטגה ונטה
סוף סוף משהו ששווה לרכוש: קים קרדשיאן הבינה מה כולנו צריכות בסגר

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מרקל בחרה בחולצה לבנה ומכופתרת, מהליין שעיצבה עם חברתה מישה נונו במסגרת הפרויקט המסייע לנשים לחזור למעגל העבודה, אך העניין כאמור היה בשרשראות הזהב שבחרה לענוד על צווארה. שרשרת אחת עם המזל של הנסיך הארי, בתולה, והשנייה עם ציור המזל של בנה ארצ'י - שור. השרשראות, של המותג הקנדי סוטבלס, נראו כבר בעבר על מרקל אך אף פעם לא יחדיו, ועל אף שמדובר בפריט מימי המלוכה, המחיר דווקא שפוי בהחלט - 159$ לשרשרת של ארצ'י ו-70$ לזו של הנסיך הארי.

ימים ספורים לפני הריאיון, נראו כבר מרקל והארי מספר פעמים בציבור, כשהם ממוגנים במסיכות, ומסייעים לתושבים בלוס אנג'לס שזקוקים לעזרה במזון בתקופת הקורונה הקשה. מרקל השאירה מאחור כל זכר של רויאלטי ופופרצה בטייטס שחור, סניקרס, טי-שירט וכן, אפילו קוקו לא מוקפד. פשוטה, כמו כולנו.

עוד בוואלה!

שיר פרידה: מייגן מרקל מהפנטת באירוע אחרון כבת אצולה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
שלא נשכח שפעם היה שם סטייל - הביקור האחרון באנגליה/GettyImages
מייגן מרקל. splash
מתואמים עד הפרטים הקטנים. מייגן מרקל והנסיך הארי/splash
מייגן מרקל. GettyImages
מחכות להופעה ציבורית אחרי הקורונה עם בגדים נאותים. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully