וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון לבשה שמלה אביבית מושלמת

הדוכסים מקיימברידג' לקחו חלק בסרטון רשמי וחיזקו את צוותי הרפואה הבריטים, קייט מחזרה שמלה פרחונית נהדרת והנסיך לואי לבש סוודר מתוק ב-9 פאונד בלבד. דוגמא ומופת לחיסכון בימי הקורונה

רויטרס

פורטרט משפחתי של בית המלוכה הוא עניין אהוב עלינו במיוחד, שם ניתן לראות באמת את הסנכרון של בני המשפחה, את ידה של האם שדואגת למראה הכללי וכמובן את האמירה האופנתית שעומדת מאחורי. קייט מידלטון (38), הנסיך וויליאם, ג'ורג', שארלוט ולואי הקטן בן השנתיים לקחו חלק בווידאו מטעם משפחת המלוכה, שם הם מריעים לצוותי הרפואה שעומדים בקו ההגנה הראשון למלחמה בנגיף הקורונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מידלטון קיבלה את האביב בשמלת מידי פרחונית נהדרת בגוון תכלת עם פרחים קטנטנים בוורוד ואדום, שרוולים ארוכים וצווארון מפית מעודן. השמלה המכופתרת, אותה השאירה קייט פתוחה מעט בחלקה התחתון שייכת למותג הבריטי Ghost ועולה 129 פאונד. לשמלה הממוחזרת, בהתאם לאג'נדה החשובה של מידלטון, בה אפשר ללבוש את אותו הבגד פעם, פעמיים, שלוש ויותר גם אם את בעין הציבור, ציוותה הדוכסית גם עגילים מהרשת אקססוריז בעלות 8 פאונד, ובכך נתנה מקסימום פירגון לתעשייה המקומית באנגליה.

Ghost מצידם לא נותרו אדישים למחווה החשובה של המלכה לעתיד, והחליטו לתרום את כל ההכנסות משמלת Anouk ל-NHS, שירות הבריאות הלאומי בבריטניה שמטפלים בציבור הרחב עקב ההשפעות הקשות של וירוס הקורונה. כפי שאנחנו מכירות את "אפקט קייט" - יש על מה להישען.

שארלוט (4) לבשה גם כן לבשה שמלה פרחונית מקסימה, ג'ורג' (6) בחולצת משבצות בכחול ולבן והנסיך לואי מחא כפיים במתיקות יתרה במכנסי דגמ"ח בכחול נייבי וסוודר כחול תואם. הסוודר בעל צווארון עדין בלבן כשעליו רקומה מכונית אדומה ובמחיר שווה לכל כיס, 9 פאונד מרשת sainsbury's העממית. דוגמא ומופת בימי חיסכון.

עוד בוואלה!

נסיכה אמיתית: מה קייט מידלטון לבשה לשיחת הזום שלה?

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג' הנסיכה שרלוט היום הראשון ללימודים חזרה לבית הספר. GettyImages
חובבת שמלות פרחוניות ידועה. קייט מידלטון/GettyImages
הנסיך וויליאם וקייט מידלטון מבקרים במחנה שטוטהוף, פולין, 18 ביולי 2017. AP
מידלטון בעוד שמלה פרחונית בביקור בפולין, שנת 2017/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully