וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיכה אמיתית: מה קייט מידלטון לבשה לשיחת הזום שלה?

קייט מידלטון והנסיך וויליאם לא שוכחים את המחויבות הציבורית שלהם גם בימי הקורונה ומנהלים שיחות וידאו מעודדות עם האזרחים. הדוכסית מקיימברידג' הלכה על טופ בצבע שירים את המורל ולא ויתרה על אקססוריז

רויטרס

הפעם האחרונה שראינו את קייט מידלטון בשלמותה, משמע טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, הייתה לפני כחודש, אז והנסיך וויליאם הגיעו לבקר במוקד חירום לאזרחים שנותן מענה על משבר הקורונה. זמנים שעוד היה אפשר להתקהל בבריטניה ואף ללחוץ ידיים. מידלטון לבשה חליפה ורודה של מארקס אנד ספנסר והפגינה סוף סוף קצת תעוזה וקלילות בטיימינג הזוי של סוף העולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ברביעי האחרון החליטו הדוכסים מקיימברידג', שנמצאים בימים אלו גם כן בסגר בארמון, לתת קצת חיזוקים מרחוק באמצעות שיחת זום. השניים התקשרו להודות לצוותי המורים ולאנשים ממערכת החינוך על הזמן הרב שהם משקיעים בללמד ולדאוג לילדים של עובדים חיוניים במשק, וגם לילדים שנזקקים לחינוך מיוחד.

לכבוד השיחה בחרה מידלטון בצבע שירים את מצב הרוח והלכה על סריג בגוון חרדל עם שרוולים תפוחים של זארה, לצערכן (או שלא) כבר לא זמין לרכישה באפליקציה. על אקססוריז היא לא ויתרה, כי היא קוראת בשקיקה וואלה! אופנה כמובן ומאמצת את כל הטיפים, ובחרה בעגילי עלה מוזהבים של קתרין זוראידה בעלות 165 פאונד.

שיחת הזום של קייט מידלטון והנסיך וויליאם

עוד בוואלה!

סוף העולם הגיע וקייט מידלטון החליטה להפגין תעוזה

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הנסיך ויליאם. רויטרס
הפעם האחרונה שהיא נראתה בציבור. קייט מידלטון בחליפה של מארקס אנד ספנסר/רויטרס
קייט מידלטון אירלנד הנסיך וויליאם. GettyImages
קייט מידלטון נהדרת בשמלת הערפד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully