וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצנצות מקילומטרים: בגדי הים שישלטו בחופים ב-2020

5.5.2020 / 8:00

אם נדמה היה לנו לפני כחודש שלא נעלה על בגד-ים בקיץ הקרוב, ישנה תחושה אופטימית שאולי בכל זאת נפקוד את החופים במרחק סביר ונתפלש בחול. אחרי סגר מדכא שכזה, הכרחי שהרגע הראשון שלנו בביץ' יהיה מלא גלאם וכך נעשה את זה

פתיחת עונת הרחצה מתקרבת אלינו בצעדי ענק ואם יורשה לנו להיות אופטימיות - יש תחושה שזה יקרה במקביל לפתיחת שערי החופים, אחרי תקופה לא פשוטה בה הם היו באופן רשמי מחוץ לחוק. מבין שלל המגמות הלוהטות בקטגוריית בגדי הים לקיץ 2020 ישנה אחת שממש מתאימה לקבלת פנים מפוצצת בגלאם שתהלום את המאורע והיא בגדי-ים מנצנצים.

בחינה מעמיקה של האוספים החדשים בתחום מגלה שהגליטר עומד לכבוש את סצינת בגדי הים מעל כיוון אפשרי. העובדה שמדובר בגוונים חלקים עם תוספת נצנצים מאפשרת לסיפור להשתלב בכל גזרה ובכל גוון העולים על הדעת, בין אם זה ביקיני בתחתון גבוה וחזיית גוזייה בגוון זהוב של Triangl או סט משולשים ותחתון קשירה של Oseree המוצע בגוונים של שחור, ירוק ופוקסיה בין היתר, ועד לשלם ברונזה בעל מחשוף קולר מבית Zimmermann האוסטרלי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המותג Triangl שידוע בגזרות הנהדרות שלו מציע באותו זהב גם שני שלמים מטריפים - האחד בגזרת כתף אחת א-סימטרית והשני במחשוף ישר וכתפיות ספגטי לצד שרוכי כיווץ בצידי המתניים. הברנד האיטלקי Oseree מוביל בסדרת שלמים המכילה כמעט כל ניואנס אפשרי החל מגזרת גופייה ספורטיבית, דרך שלם בעל מחשוף וי הפוך וקשירה סביב הצוואר ועד לדגם קולור בלוק מרהיב המחבר אדום, ורוד, ירוק, כחול, לבן וצהוב. גרסאות קולור בלוק רגועות יותר ניתן לאתר ברשת זארה, גם בביקיני סטרפלס וגם בשלם. בקיצור, מדובר בטרנד שהולך עם כל צבע וכל גזרה, כך שאין מי שלא יכולה להתחבר בקלות ובחגיגיות הראויה לקבלת פני החופים, בתקווה שישובו אלינו במהרה.

עוד בוואלה!

מסונדלות: הצעקה האחרונה מבית בוטגה ונטה

לכתבה המלאה
צימרמן, בגד ים. אתר רשמי, אתר רשמי
ביקיני בחום מנצנץ של צימרמן - 887 ש"ח באתר של Revolve/אתר רשמי, אתר רשמי
זארה, בגד ים. זארה, אתר רשמי
מנצנץ במחיר שפוי - זארה ב-149 ש"ח/אתר רשמי, זארה
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully