וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון של צלמת החתונות לאבטלה בימי הקורונה? חתונה של ברבי וגבר מפתיע

5.5.2020 / 0:00

צלמת חתונות מצפון אירלנד נשארה ללא עבודה, אז היא החליטה לאלתר כדי להשאיר את עצמה עסוקה וצילמה מסיבת אירוסין וחתונה לבובות של הילדה שלה, רק שאז גילתה את הטעות המביכה שעשתה

ברבי

בסרטון - מעריצות ברבי בהקרנת הסרט, 2016

ככל שמגיפת הקורונה נמשכת, אנשים רבים מסביב לעולם לא יכולים להמשיך ולעבוד בעבודה הרגילה שלהם. החל מעובדים במסעדות וברים, דרך מתכנני חתונות ועוד, יש כאלה שאין להם מה לעשות בימים אלו. אישה אחת, שעובדת כצלמת חתונות, החליטה שהיא לא רוצה לתת לכישרון שלה להתבזבז בזמן הקשה הזה והחליטה להיות אקסטרה קריאייטיבית.

אגניישקה מארש רגילה לצלם תמונות מעוצבות בחתונות, ובשל העובדה שכל החתונות נדחות או מבוטלות לעתיד הנראה לעין, היא החליטה לקחת את העניינים לידיים שלה. תושבת צפון אירלנד החליטה ליצור מסיבות חתונה ואירוסין בין בובות ברבי שלקחה מהילדה שלה, והתוצאות היו די מרשימות.

היא שיתפה את מה שעשתה במדיה החברתית וכתבה: "אתמול צילמתי בפעם הראשונה מזה שבועות. זאת הייתה מסיבת אירוסין של זוג יפה בשם קנת' וברברה. ממש נהניתי לתפוס אותם בנוחות של הגינה שלי, למרות שהם היו קצת נוקשים בהתחלה ולא דיברו יותר מדי, הם לקחו את ההוראות שנתתי להם בצורה טובה ובסוף יצאו תוצאות נהדרות. אני כל כך נרגשת לקראת החתונה שלהם".

הפוסט שלה היה הצלחה גדולה, אבל רבים העירו לה שלא מדובר בבן זוגה של ברבי, קן, אלא בבובה של לואיס מלהקת וואן דיירקשן. זה לא הפחיד אותה, כשהיא המשיכה עם החתונה. אחרי התמונות הבאות היא כתבה: "אחרי העניין ממסיבת האירוסין של ברבי ולואיס, ותודה שהדגשתם לי שברבי ברחה עם בובה של וואן דיירקשן, החלטתי לשתף את התמונות של היום הגדול שלהם".

"הפרידה של קן וברבי כנראה הייתה בצורה חיובית שכן קן הוזמן לחתונה, והוא הביא לחתונה את חברתו החדשה, שגם לה קוראים ברבי והיא גרמה לבלאגן כשלבשה גם היא שמלה לבנה. לואיס הזמין את חברו ללהקה הארי כשושבין שלו, והשושבינה של ברבי הייתה עוד ברבי. לכולם היה יום נפלא במזג האוויר בחג הפסחא".

בתמונות נראה הזוג מתכונן ליום הגדול, כשבובות וצעצועים נוספים מתלווים לטקס, ברבי זורקת את זר הכאלה ועומדת בשמלה לצד השקיעה.

הפוסט השני של אגניישקה הפך לויראלי והשיג מעל 36 אלף שיתופים, ועשרות אלפי תגובות. אחד כתב: "זה מדהים, זה עניין אותי יותר מאשר יום החתונה של חברים שלי". אחר הוסיף: "וואו, אי אפשר שלא לאהוב את זה. הזמן שתפסת את זה פשוט מדהים. עבודה נהדרת". שלישית סיכמה: "זה פשוט מדהים, זה מראה כמה עבודה הייתה סביב סט הצילומים הזה".

ככה נראתה החתונה

ואז הדברים קצת התדרדרו

ריקוד ראשון של הזוג החדש

ואז בלאגן!

והם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully