וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד עולמי חדש: יוצאות לזרוק את הזבל בשמלות ערב מגונדרות

15.4.2020 / 0:18

גחמה של צעירה אוסטרלית שמאסה בטרנינג של הסגר ולבשה את מיטב בגדיה לקראת "בילוי" בפח כבשה את הרשת. מאז הצטרפו אליה אלפי נשים ברחבי הגלובוס

צילום מסך

בסרטון - תצוגת האופנה של איב סן לורן לאביב 2017 בשבוע האופנה של פריז

הקורונה מילאה את העולם במבודדים שמחפשים קצת חום אנושי וזכרון בנןורמליות של פעם - ויש מי שמוצא פתרונות יצירתיים ביותר. אחת מהן היא צעירה אוסטרלית העונה לשם דניאל אסקיו, שחוללה טרנד עולמי משעשע של נשים שיוצאות לזרוק את האשפה כשהן לבושות במיטב השמלות והאיפור שברשותן.

הרעיון עלה לאסקיו בעקבות שיחה עם חברה קרובה ששוהה בסגר וציינה בהתרגשות שהיא עומדת לצאת מהבית כדי לזרוק את הפח. לפני שניתקו את השיחה, הבטיחו השתיים זו לזו שיתלבשו ויתאפרו לקראת "היציאה", יצטלמו, יעלו לרשת ויתחרו במספר הלייקים.

אישה זורקת את הזבל עם שמלה מהודרת. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הגענו לשלב שבו דייט עם פח הופך מציאותי. ממציאת הטרנד דניאל אסקיו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

הן כמובן לא העלו על דעתן שהתמונה תעורר הדים ברחבי אוסטרליה ותהפוך לטרנד שסוחף אלפי אנשים ברחבי העולם, אבל זה בדיוק מה שקרה. בימים שאחרי העלאת התמונות לרשת, צצו מאות תמונות דומות של נשים מגונדרות עם שקית זבל ביד.

עוד בוואלה!

דוגמנית העל שעברה לחיות בבידוד בהרים המושלגים - בבגד ים

לכתבה המלאה
אישה זורקת את הזבל עם שמלה מהודרת. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אישה זורקת את הזבל עם שמלה מהודרת/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בעקבות ההצלחה פתחה אסקיו קבוצת פייסבוק בה משתפות נשים ברחבי הגלובוס את תמונותיהן בפח האשפה. נכון לשבוע שעבר, מנתה הקבוצה למעלה מ-750 אלף חברים.

אחת מיצרניות שמלות הכלה הגדולות באוסטרליה קפצה על ההזדמנות והציעה לנשים שמעוניינות להפוך חלק מהטרנד לקבל את שמלות כלה בהשאלה ליום אחד, כולל משלוח עד הבית. מיותר לציין שזה סייע להם בקידום העסק.

"הצטלמתי בתמימות גמורה, בסך הכל רציתי לנצח את חברה שלי בתחרות מטופשת שהכרזנו עליה בינינו לבין עצמנו. אני נדהמת מהעובדה שזה הפך לטרנד כל כך חזק", אמר אסקיו.

אישה זורקת את הזבל עם שמלה מהודרת. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אישה זורקת את הזבל עם שמלה מהודרת/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אחת מאלפי החברות בקבוצת הפייסבוק, בה עולות מדי יום תמונות של נשים מחופשות לפיות ולנסיכות, אף סיפרה שלקחה את הטרנד צעד אחד קדימה: במקום להסתפק בתמונה עם מיטב בגדיה, היא משתמשת באקט היומיומי של ירידה לזבל בתור תחליף לדייטים.

"אני יורדת עם שתי כוסות יין, לבושה היטב, מרגישה בשיא שלי, ופשוט מספרת לפח על עצמי. זו תחושה נפלאה", כתבה.

עוד מהקבוצה

וגם גברים הצטרפו לטרנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully