וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה הבאמפ? ג'יג'י חדיד ההריונית מדגמנת מהחווה

ההריונית הטרייה ג'יג'י חדיד, שנמצאת בסגר בחווה בפנסילבניה, הצטלמה לגלויה מיוחדת למגזין ווג האמריקני. חיות החווה ברקע הוסיפו לאווירה, אחותה בלה דיגמנה לצידה והג'ינס המחמיא במיוחד לא רימז על אף בטן מתפתחת

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

את הבשורה על ההיריון של ג'יג'י חדיד באמת שלא צפינו. ה'און אנד אוף' במערכת היחסים המתוקשרת עם הזמר הלוהט זאיין מאליק (27), העבירו תחושה שמשהו שם לא יציב במיוחד, והשקט המופתי באינסטה של ג'יג'י לא רימז על אף בטן מתפתחת.

אך מתברר כי הטופ מודל בת ה-25 נמצאת כבר בשבוע ה-20 להיריונה ומטפחת בבטנה עוד יורשת לשושלת הדוגמניות המצליחה. כן, זו בייבי גירל! את ימי הבידוד מעבירה ג'יג'י בחווה בפנסילבניה לצד הארוס הטרי, אחותה בלה ואימא יולנדה ובהתאם להנחיות הסגר, לא הגיעה לאף סט צילומים בחודשיים האחרונים. בלה כבר הספיקה להרים את הכפפה פעמיים בקמפיין ביתי לז'קמוס ועוד הפקה בפייס טיים לווג איטליה,וכעת מצטלמות השתיים לפרויקט גלויות מיוחד מהבידוד למגזין ווג האמריקני.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

העורכת הכי נחשבת בתעשיית האופנה, אנה וינטור, מצליחה להיות קריאייטיבית גם בעתות משבר ופנתה לאחיות חדיד, קרלי קלוס ולעוד 30 דוגמניות מצליחות ברחבי העולם שיתעדו עצמן מהבית, וינסו להעביר בתמונה כיצד החיים שלהן נראים בשבועות האחרונים.

הסיסטרז הנכונות של התעשייה לא הסתפקו בתמונה פשוטה לגיליון יוני-יולי של המגזין והעלו מיני הפקת אופנה מהחווה הפוטוגנית. ג'יג'י במאם ג'ינס בהיר, מגפי בוקרים חומים, כובע צמר, ז'קט ג'ינס בלבן ומעליו מעיל קולג' בבורדו וכחול עם הכיתוב של ווג. בלה מצידה בחרה בסטייליניג אישי של מכנסיים בצבע חאקי מבד קורדרוי, מגפיים להגנה מפני הבוץ, חולצה מחויטת לבנה מכופתרת ברישול ומעיל פוך בגווני חום, ירוק, צהוב וכתום.

"אנחנו שולחות אהבה וכוח לכולם", כתבה ג'יג'י, "לרובנו יש המון מזל שאפשר לעבוד מהבית, אבל צריך לזכור שלרוב האנשים אין את היכולת הזו". בלה הוסיפה - "אני לא טובה בלהיות לבד. אני כל כך וורקוהוליק, שהיה לי ממש קשה להיות בבידוד. התחלתי לתרגל את המנטרות שלי בבוקר שיכניסו אותי למצב רוח טוב, והתחלתי גם לקשט את כל החולצות שלנו בטאי דאי ובהמשך אנחנו נמכור אותן ונתרום את כל הכסף לאימהות חד הוריות ברחבי אמריקה שנאבקות בגלל משבר הקורונה. יש לנו המון מזל לחיות חיים כאלה כאן בחווה, אני רוצה לתת בחזרה".

גם קרלי קלוס, ששוהה כעת בדירתה בניו יורק צולמה כשהיא בסוודר מפנק בעיצומה של שיחת זום, ג'ואן סמולס בבגדי ספורט, כובע קש רחב שוליים ומגפיים בלוקיישן פוטוגני בפורטו ריקו והלנה כריסטינסן בבקתה המפנקת שלה בצפון ניו יורק.

עוד בוואלה!

אדיטוריאל מהבידוד: בלה חדיד מצטלמת לווג איטליה בעירום

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully