וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתחה עונת הרחצה: קיילי ג'נר עובדת על פסי השיזוף

הג'נרית הצעירה עברה לאחרונה למשכנה החדש בלוס אנג'לס, שם היא מתבודדת עם הבסטי סטאסי ובתה סטורמי. את הביקיני היא לא שכחה לארוז וניצלה את השמש להימרח בשמן של מותג הקוסמטיקה המצליח על שמה

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

בזמן שאחוז המובטלים בעולם יוצא מכלל שליטה, קיילי ג'נר דווקא החליטה להשתדרג ולהתחדש באחוזת פאר בשכונת הולמבי הילס שבלוס אנג'לס. שווי הבית המטורף - 36.5 מיליון דולר, סכום לא מבוטל גם בשביל מיליארדרית צעירה. בימים האחרונים שוהה ג'נר (22) עם חברתה סטאסי ובתה סטורמי במשכנה החדש וכמות הסרטונים בסטורי ללא ספק מעידה על התלהבות ניכרת מהאחוזה המפוארת. אפשר להבין, גם אנחנו היינו עפות על מדרגות שיש מוארות וג'קוזי שיכול להכיל בתוכו עשרה אנשים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחד הלוקיישנים המפנקים בבית הוא כמובן איזור הבריכה, לשם דאגה קיילי להצטייד בבגדי-ים אקסטרה סקסיים לפתיחת עונת הרחצה. ביקיני ראשון עם תחתונים ברזילאים דקיקים בשחור של המותג פרנקיס' ביקיני ב-79$ וחלק עליון עם המון כיווצים וקשירת קולר ב-85$. תוך כדי שהיא עובדת על פסי השיזוף, צילמה קיילי סרטון רותח בעוד היא מתמרחת בשמן של המותג שלה קיילי סקין, וחייבות לציין שמרוב התערטלות כבר שכחנו מה היא מוכרת שם.

הביקיני השני אותו דיגמנה קיילי על שפת הבריכה היה כולו בהשראת בת הים הקטנה עם בד אולטרה מנצנץ בגווני ורוד, כתום ותכלת של המותג lovewave. טופ ב-98$ ותחתוני חוטיני ב-75$. החזייה בעלת קאפים עם מפתח מאוד עמוק בחזה, כזה שמתאים יותר לחזה שופע והתחתונים... טוב, זה כבר לשיקולכן.

עוד פמפמה קיילי מהבית החדש והפוטוגני שלה סט מפנק של skims של הסיסטר קים קרדשיאן, פרנץ' מניקור צבעוני ואף נפלה להסתלבטות מצד אחד העוקבים שעדכן אותה כי היא חייבת לפגוש את הספר שלה בדחיפות לאור הגוון הג'ינג'י החדש שבחרה - "השורשים יצאו!".

עוד בוואלה!

גלאם בתקופת הפיג'מות: הכוכבות שמשתוללות עם האיפור בימי הקורונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully