וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיומנה של נסיכה: שמלת יום ההולדת המשגעת של שארלוט

שארלוט מקיימברידג' כבר בת חמש ולכבוד יום הולדתה פורסם מבית המלוכה פורטרט חדש של הנסיכה השובבה. חגיגות עם חדי קרן ושערות סבתא לא היו שם, אבל העולם כולו התלהב משמלת המשבצות הנהדרת שלבשה

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

הנסיכה שארלוט, שנחשבת לשובבה לא קטנה, יש היאמרו הפייבוריטית של המלכה אליזבת, שמצליחה להפיח קצת רוח חיים במשפחת המלוכה המנומנמת חגגה בסוף השבוע יום הולדת 5. חגיגות מוגזמות בחצר הארמון כמובן שלא היו בשל האיסור להתקהל, אבל דף האינסטגרם הרשמי של ארמון בקינגהאם כן חשף פורטרט חדש של הנסיכה הצעירה. לתמונה החדשה התווספה גלריית תמונות של הרויאלטי הקטנה, בהן ניתן היה לראות את חוש הטעם המוצלח של אמה, קייט מידלטון, שלא פספסה אף לא פעם אחת בהלבשת הזאטוטה. דבר שקשה מאוד להגיד על הדוכסית עצמה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בתמונה לובשת שארלוט שמלת משבצות נהדרת בשחור ולבן עם שרוולים ארוכים וצווארון מפית, גרביוני צמר אפורים ונעלי בובה בגימור לקה בצבע שחור כששיערה השטני אסוף בחצי קוקו מרושל. שמלת יום ההולדת, בהתאם לאג'נדה האופנתית החסכונית של האם, היא של הענקית הספרדית זארה מקולקציית החורף האחרונה.

בתמונות נראית שארלוט מחזיקה שקית של פסטה ביתית קשורה בסרט, אותה אולי הכינה עם בני משפחתה בתקופת הבידוד במטבח העצום בארמון ועוד מצולמת כשהיא עוזרת לסדר את כל שקיות המצרכים אשר נשלחו מטעם הארמון למבוגרים שנזקקים לסיוע בתקופת הקורונה. שובבה אך מחונכת.

עוד בוואלה!

קייט מידלטון לבשה שמלה אביבית מושלמת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully