וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומית! מצאנו את שמלת הקיץ המושלמת

7.5.2020 / 8:00

חיפשנו את שמלת הקיץ האולטימטיבית, כזו שתעבוד עם סניקרס, בירקנשטוק ועקבים לשעות הערב ושמחות לבשר כי מצאנו. מחשוף פתוח, קשירה בכתפיים והרבה בד - הקיץ התחיל, תנו גז

לא יודעות מה איתכן, אבל אצלנו החשק לשופינג לגמרי חזר, ואחרי תקופת יובש בסגר כל מה שבא לנו זה לתקוף את הנושא. יחד עם הבוסט שמגיע מכיוון מד מזג האוויר, הקטגוריה הראשונה שמדגדג לנו לחקור היא מהי שמלת הקיץ המושלמת? אחת כזו שנרגיש איתה הכי לבושות במינימום מאמץ, שתתאים לעקבים בערב ולבירקנשטוק או סניקרס בבוקר, שתהיה מלאה בסטייל, אוורירית וכיפית ולא תשען על טרנדים. סך הכל לא יותר מידי דרישות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

את אחת המועמדות לכתר איתרנו לאחרונה בחשבון האינסטגרם של הלייבל הלונדוני Paper שהציג לפני פחות משבוע את דגם Laura - שמלת קומות בגווני קולור בלוק של צהוב, ורוד בהיר וכחול כהה, הנחתמת במחשוף פתוח ושתי כתפיות הנקשרות על הכתפיים. השמלה עונה על כל הציפיות שלנו מלבד עניין פעוט אחד והוא סטטוס ה-Coming soon וכמו כן שום אזכור למחיר. אוקיי, אז שניים.

שיטוט ברשת גילה שמדובר בסגנון שהולך להיות די נפוץ בקיץ הקרוב, עם אופציות מצד מותגים נוספים שהכינו העונה גרסאות מטריפות של חלק עליון קרוב לגוף עם מחשוף ישר או עמוק וכתפיות נקשרות בעוד החלק התחתון מתנפנף באורכי מידי ומקסי. בולטים בז'אנר - בית האופנה האוסטרלי צימרמן הידוע בסגנון ריזורטי נחשק עם כמה שמלות מרהיבות בסגנון האמור, ביניהן דגם זיניה מכותנה לבנה ורקמת פסים צבעוניים וגימור מלמלה או אידי בשילוב דפוסים פרחוניים בגווני פסטל באורך הברך.

View this post on Instagram

*Files under: print dresses I love. ? #AtHomeWithTSB

A post shared by Stephanie Hill (@thestylebungalow) on

היתרון הגדול ומה שהופך את סגנון השמלות המדוברות לאטרקציה הוא שאין צורך לשבור את הראש בסטיילינג כי הוא מגיע בילט אין בפריט אחד. לא שאי אפשר לשחק עם שרשרת, עגילים או חגורה במקרים מסוימים, אבל אפקט השיק עובד גם ללא תוספות. היכולת לשלב מתחת חולצת טי או אפילו גולף צמוד היא פלוס נוסף שמאריך את חיי השמלה גם לעונות המעבר. התאהבנו.

עוד בוואלה!

שלוש, ארבע ולעבודה: חוזרות לפלמ"ח עם המכנסיים הנכונים של הקיץ

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully