וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש, ארבע ולעבודה: חוזרות לפלמ"ח עם המכנסיים הנכונים של הקיץ

28.4.2020 / 8:10

כמו בקיץ שעבר מכנסי הדגמ"ח סופר רלוונטיים, וכעת, בהקשר ליום העצמאות - אפילו יותר מאי פעם. אז איך תלבשו את הפריט השיקי לעונה החמה ומהי הצבעוניות המומלצת?

העונה החמה כבר לגמרי מורגשת ויחד איתה הסנטימטרים באורך המכנסיים מסמנים מגמת התקצרות מובנת. סוגיית השורטס לנשים היא עדיין עניין מהותי בקיץ הישראלי הלוהט שמתמודד כבר שנים עם נוכחות המכנסונים והנרמול שלהם לטובת הכלל. בשורת הברמודה המוצלחת שכבשה את הקיץ הקודם הייתה בבחינת שידרוג מתבקש עבור אלו שרצו ליהנות מיתרונות השורטס מבלי לחשוף יותר מידי את איזור הירכיים, ולא לדאוג כי היא ממשיכה לצבור רלוונטיות גם בחודשים הקרובים.

לעוד חדשות אופנתיות:
קייט מידלטון לבשה שמלה אביבית מושלמת
עדן פינס כובשת שער בינלאומי ראשון

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מכנסי דגמ"ח, ויקטוריה בקהאם. אתר רשמי, צילום מסך
מכנסיים של ויקטוריה בקהאם, למכירה ב-FARFETCH/צילום מסך, אתר רשמי

אבל הברמודה, כבודה במקומה מונח בצד הבטוח של הקטגוריה, בעוד המתח שבין מכנסי שורטס קצרצרים לבין כאלו שמגיעים עד קו הברך, עדיין נמצא בחקירה מתמדת מצד קהילת המעצבים אל מול הצרכניות שמחפשות את הנוסחא המתוחכמת שתחשוף קצת יותר אבל לא ממש מידי, וכמובן שתכלול אדג'יות מסוימת.

עוד בוואלה!

חדות הקרן, התפקדו: את הטרנד הזה אתן יכולות ליישם בחינם

לכתבה המלאה
מכנסי דגמ"ח, גולדן גוז. אתר רשמי, צילום מסך
מכנסי דגמ"ח של גולדן גוז, עם כפתורים בצדדים. למכירה ב-FARFETCH/צילום מסך, אתר רשמי

אותו ניסיון לספק את התאווה הפרקטית למכנסיים הקצרים המושלמים הולידה את הטרנד של השורטס פייפר-באג שהיא גרסה הנחתמת בגובה מרכז הירך לאותם מכנסי באגי גבוהים ששבו אלינו מהאייטיז בחורף האחרון. שיטוט בדגמים שמתחילים לצאת לאור במסגרת שחרור הקולקציות החדשות של העונה מגלה שורת גרסאות מוצלחות בגווני חאקי, חום בהיר, חול ומה שביניהם. האסוציאציה הראשונה שלנו, וכנראה באווירת יום העצמאות, היא הדימיון למכנסי הפלמ"ח שהיו ועדיין מזוהים עם הנשיות הישראלית החלוצית. כל שנותר הוא לארגן זוג כזה ולצוות אותו לטי-שירט לבנה, סנדלים תנ"כיות, כובע טמבל ומעדר. היידה, שלוש, ארבע ולעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully