וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרנו לכן שזה ה-להיט: קים קרדשיאן בבגד-ים מנצנצץ

קים קרדשיאן ווסט עזבה את האחוזה בהידן הילס והגיעה לפתוח את עונת הרחצה בחוף הים במליבו עם בגד-הים הכי נכון לקיץ 2020. ומה בדבר תוספות השיער? היא ללא ספק חזרה להתקהל עם צוות הביוטי

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

רק לפני יומיים בישרנו על הטרנד החם שישלוט בחופים העונה והנה - קים קרדשיאן ווסט מיישמת בהצטיינות. ההתחממות במזג האוויר ניכרת גם בקליפורניה והקרדישאנית החליטה לצאת למיני-חופשה, להתאוורר מהאחוזה המפוארת בהידן הילס, ולהגיע לחוף במליבו לספוג קצת שמש.

קימי פתחה את עונת הרחצה בביקני מעולה (!) בצבע אדום יין מנצנץ של המותג הבריטי Hunza G, האהוב על כל האושיות הנכונות מהיילי בולדווין, דרך קייט בוסוורת', החביבה עלינו - רוזי הנטינגטון וויטלי ועד הפאשניסטה רוקי ברנס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בגד-הים המדובר, דגם xandra, מגיע בשני חלקים כשהחלק העליון גוזייה מינימליסטית שעוטפת היטב עם מחשוף ראוי ותחתונים קטנים בגזרה גבוהה אקסטרה מחמיאה. בד נמתח, מידה אחת שמתאימה לכולן והמחיר - 135 פאונד. את אותה טקסטורה מנצנצת ניתן למצוא גם בבגד-ים שלם עם כתף אחת ובעוד ביקיני עם גוזיית כתף אחת.

לביקיני הלורקס, שהדגיש את גופה המפואר של הקרדשיאנית, התווספו עגילי זהב נופלים ומשקפי שמש מלבניים בגוון בגד הים ותוספות השיער עם הצמה הארוכה העידו על כך שהיא חזרה להתקהל עם צוות הביוטי שלה. זו לא הפעם הראשונה שקימי בוחרת להיתפס במותג בגדי הים הנחשק הזה ובעבר כבר פופרצה עם ביקיני בכתום ניאון מבד ריב נמתח וגם בגרסה הלבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully