וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל משבר הקורונה: רשת "רזילי" סוגרת את שעריה

11.5.2020 / 12:50

אחרי 25 שנות עשייה, רשת האופנה "רזילי" שפרוסה במיטב הקניונים ברחבי ישראל, מודיעה על הפסקת הפעילות. "אנחנו גאים על כך שרזילי טבעה את חותמה בנוף העיצוב הישראלי", נכתב בפוסט פרידה רשמי. כל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: ויויאן ווסטווד לרשת רזילי, חורף 2010

אחרי 25 שנות פעילות בהן הביאה את בשורת המעצבים המקומיים לקניונים, הודיעה היום רשת "רזילי" על סגירת הבוטיקים והפסקת פעילות בצל משבר הקורונה. בהודעה שפירסמה החברה נמסר ש שהאתר ימשיך לפעול עד ה-15 ליולי.

אורית רזילי, מבעלי הרשת, הייתה מבין הראשונים לזהות את הצורך בהפצת סצינת המעצבים הקטנים והמוכשרים שפועלים בארץ וידם אינה משגת לתחזק חנויות בקניונים, כמו גם העובדה שאין להם קולקציה רחבה מספיק המצדיקה חנות עצמאית. רזילי טבעו את חותמם באמצעות לקט אקלקטי מייצג של אותם צעירים כבר בתחילת דרכם ובהמשך שילבו גם פרטי יבוא ייחודיים בתמהיל החנויות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"אנחנו גאים על כך שרזילי טבעה את חותמה בנוף העיצוב המקומי", כך נכתב הבוקר בעמוד האינסטגרם של החברה, "ונחשבה כל השנים לתו תקן לאיכות ישראלית. אנחנו רוצים להודות לעובדים היקרים והמסורים שלנו, שעזרו לנו לבנות את הבית הזה ולכל המעצבים המוכשרים שהיוו חלק מהיסודות שלו".

בשיחה עם כמה מעצבים מקומיים שהעדיפו להשאר בעילום שם התבהרה קצת התמונה. הם תולים את הטריגר להפסקת הפעילות בשיטת הקונסיגנציה בה הם מקבלים תשלום על הקולקציות שנמכרות ברשת רק לאחר מכירת הפריטים. שיטה שגם לפני משבר הקורונה הקשתה עליהם לעמוד בעלויות הייצור הגבוהות של כמות פריטים שתפוזר בקניונים מבלי לדעת מה וכמה ימכרו ומתי יגיע התשלום. מתברר כי רבים מהמעצבים הודיעו כבר בתחילת המשבר שהעונה לא יצליחו לייצר קולקציות עבור הרשת ומשמעות הדבר היא, כך ניתן להניח, שרזילי נותרה עם חוסרי מלאי ברמה שמקשה להמשיך את הפעילות.

עוד בוואלה!

תמונת מצב: "המון חברות אופנה, משרדי יח"צ ופרסום ייפלו לחלוטין"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • רזילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully