וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמסות! עכשיו כולנו יכולות לקבל את הניחוח של הארי סטיילס

הזמר הבריטי הידוע, שנחשב בשנים האחרונות לפאשן אייקון, ישמח לשמוע כי כעת יש לו ניחוח משלו. סרטון אחד בטיקטוק ונר מרשת עממית יצרו היסטריה של ממש ברשת, והתוצאות - סולד אאוט

אימג'בנק GettyImages

בשנתיים האחרונות הארי סטיילס הוא אחד השמות הכי הבולטים בתעשיית האופנה. הזמר הבריטי הצעיר (26), שהצליח איכשהו להשכיח מהרזומה כל קשר ללהקת הבנים "וואן דיירקשן", אשר הייתה אחראית לפריצתו, אוהב להשתעשע מאוד עם המלתחה שלו. החיבור הלא מקרי לאלסנדרו מיקלה, המעצב הראשי של גוצ'י, הצליח לדייק את הבחירות האופנתיות של סטיילס בתקופה האחרונה, ואנחנו מוכרחות להודות שאנחנו די נהנות לראות גבר בשרשרת פנינים, צווארון מפית, מכנסי פדלפון ססגוניים ומניקור בכל צבעי הקשת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

הארי סטיילס. GettyImages
כי מי בעצם לא רוצה ניחוח של הארי סטיילס בבית?/GettyImages

אחרי שהשחקנית והיזמית גווינת' פאלטרו החליטה לפרמט את ריח הווגינה שלה לנר, שהפך לאחד הפריטים המבוקשים ביותר באתר הלייף סטייל של GOOP, כעת יש גם ניחוח חדש להארי סטיילס, רק שהפעם לא הוא זה שעומד מאחורי היוזמה.

אביזרים לבית הפכו לנמכרים במיוחד בימי הקורונה, ומעריצים שנוהגים לרכוש בענקית האמריקנית Target, הבחינו כי אחד הנרות הנמכרים בחנות מריח בדיוק כמו הזמר. איך הם בכלל יודעים מה הניחוח של סטיילס, אתם שואלים? בשנת 2017, פורסמה תמונה של הזמר כשמאחוריו הבושם של טום פורד - ונילה-טבקו ובעוד תמונה הוא תועד משפריץ על עצמו את אותו הניחוח, מתקתק עם קומץ חריפות.

עוד בוואלה!

זריקת טסטוסטרון: המתלבשים הטובים ביותר של 2019

לכתבה המלאה
הארי סטיילס. GettyImages
ככה זה כשאתה כה מבוקש - הנר כבר סולד אאוט/GettyImages

מעריצה נלהבת של סטיילס שרכשה את הנר ב-14.99$ העלתה בטיקטוק כי הנר הזה מריח בדיוק כמו הבושם שהזמר אוהב להשתמש. מפה לשם - סולד אאוט בחנות המקוונת של Target לצד קנייה מסיבית בחנויות. הנר שמגיע בזכוכית חלבית שייך למותג Thershold והניחוח נקרא ונילה-קשמיר. אין לנו שום כוונה להריח, אבל מי שלא תהי, אם יצרת כזו היסטריה ברשת - אנחנו סומכות עלייך.

הניחוח של הארי סטיילס - קשמיר וניל

הארי סטיילס. GettyImages
האמת, היינו מצפות לנר מבלומינגדיילס, לא מטרגט/GettyImages
הארי סטיילס. GettyImages
שרשרת פנינים, צווארון מפית ומכנסי פדלפון. סטיילס יודע ליהנות/GettyImages
המתלבשים הטובים מפוצלת הארי סטיילס. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
פאשן אייקון. הארי סטיילס/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully