וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוער זה היפה החדש: כולן חושקות בסנדלים של שאנל

13.5.2020 / 8:10

הסנדלים הגסים ממשיכים לככב בקטגורית הנעליים גם לקיץ 2020, עם נוכחות בולטת מצד שאנל. המחיר לא הגיוני ואופציית הרכישה כמעט ובלתי אפשרית, אבל עם כרטיס טיסה מוזל לפריז - גם לכן יש סיכוי

צילום מסך

בווידאו: תצוגת האופנה של שאנל בשבוע הקוטור בפריז, 2016

בקיץ 2018 השיקו לראשונה בשאנל את סנדלי הסקוצ'ים אשר זכו לכינוי 'דדיס סנדלס', בהמשך ל'דדיס סניקרס' שתפסו תאוצה ברחבי העולם. לנסות ולקשר לבית האופנה הצרפתי פריט שהוא כה גס, יש היאמרו "מכוער", זה באמת לא עניין של מה בכך, אך יש טרנדים שלא פוסחים על אף מותג קוטור.

בחודשים האחרונים, כשהסגר פקד את העולם בעקבות הקורונה והפרמטר החשוב מכל הפך להיות הנוחות, נרשמה נוכחות לא רגילה עם הוורסיה החדשה של הסנדלים אצל כל הפאשניסטות הנכונות - אמילי סינדלב, קלואה הרושה, קיארה פראני, ואפילו מעצבת הנעליים המסקרנת אמינה מואדי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הסנדלים המדוברים, כ-1,000 דולר לזוג, עשויים עור אמיתי כמובן, עם פלטפורמה לא גבוהה במיוחד, שתי רצועות סקוצ'ים עבות מקדימה ועליהן הלוגו האייקוני של שאנל שמגיע משובץ באבנים קטנטנות שקופות, בלבן מאט, זהב, או באבנים שחורות. בסיבוב הראשון השתדלו בבית האופנה למזער נזקים והלכו על שחור ולבן קלאסי, אך העונה הרחיבו את היריעה וניתן כבר למצוא את הסנדלים גם בצבעי גלידה מתוקים - ורוד-אפרסק, סגול, תכלת ואם התמזל מזלכן ואתן גרות באמירויות תזכו גם לטקסטורות מעניינות של טוויד.

נכון לשעה זו הפריט הנחשק כבר סולד אאוט בכל האתרים שאתן רק יכולות לחשוב עליהם, והאופציה היחידה היא להזמין כרטיס טיסה בדולרים בודדים לפריז ולרכוש לכן זוג באחד הבוטיקים. אם תעשו חישוב של טיסה בכלום כסף ונעליים סופר יקרות - ייתכן ומדובר בעסקה משתלמת במיוחד.

למי שעדיין מזועזעת מהדגם הגס ולא מצליחה להבין איך נעליים אורטופדיות תואמות את הערכים המפונפנים של שאנל, תשמח לשמוע שיש דגמים דומים, אך מעודנים יותר עם רצועות בקליעת שרשרת בזהב או כסף פלוס לוגו קטנטן. המחיר, צר לנו לבשר, די זהה.

עוד בוואלה!

איפה תשיגו את הסנדלים החמים של הקיץ?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully