וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקיעו עלינו: לכוכבות נמאס להצטלם בסמרטוטים

אווה לונגוריה בעקבים כתומים, קיילי ג'נר בחליפה שקופה, רוזי הנטינגטון וויטלי בשמלה חלומית וקייטי פרי בשיק הריוני - המפורסמות זונחות את הטרנינגים ומתחילות לתת עבודה

yes

בווידאו: אווה לונגוריה ב"עקרות בית נואשות"

ימי הקורונה הביאו את כל הנשים בעולם, מפורסמות ופשוטות העם גם יחד, להניח לשמלות, לשחרר את הג'ינסים ולהיכנע לסמרטוטים. חלקן השקיעו בטרנינגים ממותגים, ציוותו טופים צמודים עם מכנסיים רחבים, והיו גם כאלה שלא חישבנו למיליוני העוקבים באינסטוש שלהן והעלו תמונה עם טי-שירט שעברה זמנה ושורשים לבנים של סגר. כן אווה לונגוריה, אנחנו מדברות אלייך. אך בשבוע האחרון הבחנו במגמת שיפור ששווה התייחסות - הכוכבות הגדולות בעולם עלו על בגדי ערב, טיפלו בשיער, השקיעו באייליינר חתולי ואפילו ניצלו את הלוק למטרה טובה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אווה לונגוריה

אחרי סרטון ה-DIY שסחף המון עקרות בית נואשות עמוסות בשיער לבן, ישבה לונגוריה ל-Happy hour בביתה בסט סריג כתמתם מעולה עם סנדלי פלטפורמה תואמים מ-eobuwie.

קייטי פרי

הזמרת ההריונית השתעשעה לא מעט בבידוד בסרטונים בהם היא עטופה בנייר טואלט עצום ואפילו בבקבוק אלכוג'ל אנושי, אך החליטה השבוע להרגיע מעט ולהסתפק בקרדיגן וחצאית של מיסוני, קשת לשיער שנראתה כמו תרבוש ושרשרת זהובה ב-42$.

טיילור סוויפט

כמו לונגוריה, גם סוויפט נהנית מכוס שבלי משובחת בבית עם סריג בוהו בצבע שמנת עם פרחים כחולים של המותג פרי פיפל. ה'בד הר דיי' שלך הוא החלום שלנו בכל יום רגיל.

View this post on Instagram

? ? biiig isolation ? ?

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift) on

קיילי ג'נר

הג'נרית המוגזמת שנהנית באחוזה החדשה שלה באל איי, לבשה טופ ומכנסיים תואמים של marrine serre ב-750$ עם נעלי ה-Pvc של Yeezy ומשקפי המיגון של דיור. לכל הדעות, סגר או לא - לוק שעדיף לא לצאת איתו מהבית.

רוזי הנטינגטון וויטלי

מלכת השיק בכבודה ובעצמה לא סתם נכנסה לשמלת הסריג הנפלאה של קאלט גאיה, ודאגה לפרסם כי המותג יתרום 25 דולרים לעמותה שדואגת למזון לילדים נזקקים, על כל סרטון ריקודים שהעוקבים יעלו ויתייגו. יפה וטובה.

ונסה הדג'נס

השחקנית החליטה לקחת את העניינים צעד אחד קדימה, השקיעה באייליינר חתולי, תוחם לשפתיים, ג'ל לגבות, העמיסה באקססוריז זהובים ודמיינה שהיא בריז'יט ברדו הברונטית. הכי חשוב - טופ הקאפים של Orseund Iris ב-155$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully