וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועזת: מלניה טראמפ שמה את הקורונה מאחור וחוזרת לעניינים

הגברת הראשונה החליטה כי לאור מגמת השיפור הניכרת במגיפת הקורונה, אפשר לשחרר קצת, לצפצף על הוראות משרד הבריאות ולצאת לחצר הבית הלבן בלוק מסקרן וסקסי

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

היו ימים בהם היינו מעט מותשות מלדבר על עוד לוק של מלניה טראמפ. לרוב כמעט ולא היו תלונות על הבחירה האופנתית, שכידוע לכל מדובר בפאשניסטה מחוננת, אבל קצת חשבנו לעצמנו - כמה אפשר? והנה, כמו הרבה דברים בחיים, צריך לאבד משהו בכדי להבין כמה הוא טוב והגעגוע לפירסט ליידי של הסטייל בהחלט היה ניכר. עייפנו מסרטוני אינסטגרם במדיום שוט בהם רואים רבע חולצה ולכן הלוק הרותח אותו לבשה אתמול (שבת) מלניה טראמפ הגיע בול בזמן.

לעוד חדשות אופנתיות:
לא פחות מגאוני: ניו באלאנס וסטאוד בשיתוף פעולה ראשון
ניקוי רעלים בסטייל: הגוונים הירוקים משתלטים על המלתחה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הטראמפים אירחו בבית הלבן את "גיבורי מגיפת הקורונה", כך ציינה מלניה בדף האינסטגרם הרשמי שלה, "אחות מבית חולים, בעל עסק קטן, שוטר וילדות מהצופים - כולי מלאת השראה מאזרחינו האמריקנים".

מלניה (50) לבשה שמלת מיני צמודה ומשגעת של ג'ייסון וו בלבן עם כתמי צבע מעודנים בשחור, טורקיז ואפרסק ונעלי עקב בצבע כתום של מנולו בלאניק (595$). השמלה הדגישה את הגזרה הנהדרת של הגברת הראשונה והשסע הקטנטן מאחור גם כן הוסיף למדד הסקסיות.

אך היו כאלה, בניגוד אלינו, שהוטרדו ממה שמלניה לא שמה על עצמה בפורום החשוב הזה, וזה כמובן העובדה שהיא שכחה לעטות מסיכה. "למה את בלי מסיכה?", צייץ גולש זועם בטוויטר, בעוד שאחר הוסיף: "הילדות מהצופים היו החכמות היחידות שם שהשתמשו במסיכה". הזוג הנשיאותי אכן לא עטה מסיכה לאורך כל המפגש המתוקשר, אך למזלם הייתה להם שגרירה בחוץ שעדיין דאגה לתדמית שלהם.

איוונקה טראמפ נשמעה לכל לכללים כשהגיעה השבוע לבקר במרכז לתרומות אוכל לנזקקים במרילנד, באוברול שחור עם חגורה נקשרת במותניים של קנת' קול (129$), נעלי בובה בלבן עם אף שחור של שאנל (750$) ומסיכת בד תואמת כשעליה שתי סיכות עם דגל ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully