וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האובססיה החדשה של קייט מידלטון

מלכת הזום של החודשיים האחרונים היא הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, ששומרת על כל ההנחיות ולא שוכחת לעסוק בפעילות ציבורית חשובה. פריט אחד נחשק הפך למאסט בכל פגישה וירטואלית

רויטרס

קייט מידלטון אולי עובדת מהבית, אבל אין סיכוי שתתפסו אותה במכנסי טרנינג. הדוכסית (37), שמנהלת מדי יום פגישות בשיחות זום, שולפת לוקים אלגנטיים אחד אחרי השני, משמלות בוהו פרחוניות ועד סריגים מוקפדים, מבלי להזניח כמובן את גזרת האיפור-שיער.

לפגישה הווירטואלית האחרונה שלה עם ארגון הצדקה העוסק בבעיות נפשיות, אותו הקימה יחד עם הנסיך וויליאם, בחרה הדוכסית בשמלה פרחונית של המותג הלונדוני beulah. "אם אתם במאבק פנימי, זה חשוב לדבר על זה", אמרה מידלטון בשיחת הזום תוך כדי שהיא מקדמת את הסוגייה בשבוע שעוסק בהעלאת מודעות לבעיות נפשיות, נושא קריטי מאוד במיוחד בימי הקורונה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שמלת הבוהו הנהדרת אותה בחרה מידלטון ללבוש, בעלות 340$, אדומה עם פרחים לבנים, שרוולים מעט תפוחים כשבסיומת פסים לבנים וצווארון לבן קטנטן. השמלה האדומה היא אחת מיני שלל לוקים בהם נראתה הדוכסית בחודשים האחרונים, וביניהם גם שמלה שמשית של Raey, שמלה פרחונית בצבע תכלת של ghost עם צווארון מפית ועוד סריג נגיש עם שרוולים תפוחים מבית זארה.

אך האובססיה לעגילים החדשים שעל פי הדיווחים הגיעו כמתנה מהנסיך וויליאם ליום הנישואין של השניים הייתה ניכרת. קייט נצמדה בכל שיחות הזום בחודש האחרון לזוג העגילים של המעצב פטריק מאוורוס, עשויים עבודת יד מהאי מאוריטסיוס. על העיצוב נאמר כי הוא "בהשראת הים ההודי", כשהאבן המרכזית הגדולה היא קוורץ ומעליה שיבוץ של יהלומים קטנטנים וסביבם זהב צהוב.

הערכת המחיר היא כ-990$, סכום פעוט ביחס לפיסים שהיא שומרת במגירת התכשיטים שלה בהם כתרים משובצים אזמרגדים, ענקים ועגילי יהלומים, אבל סנטימנטים הם לפני הכל ואנחנו לחלוטין מבינות את מהות החרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully