וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לעונת הרחצה: טופ בגד-הים הלוהט של הקיץ

החופים נפתחים, אימוני הכושר בשיאם להכנת הפיגורה לעונת הרחצה ואנחנו מצאנו את אחד הטופים היפים ששווה שתרכשו העונה. סקסי במיוחד, עם שלל כיווצים ותוספת מעניינת במרכז

עדן פינס - שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/אינסטגרם

בווידאו: עדן פינס בשבוע האופנה לבגדי-ים במיאמי.

בקיץ 2019 בישרנו על טופ הסינר שקיבל במה מכובדת בחופי הרחצה, כזה שמתאים לנשים שופעות ושדופות גם יחד. היה זה שייפ מלבני שהסתיים בקצוות החזה מתחת לאיזור בתי השחי, כשכל החיבורים הנוספים מוגשים ברצועות שרוך דקיקות שמזכירות חזיית משולשים.

השנה, אותו טופ שהיה בסגנון גוזייה מינימליסטית עובר כיווץ לכדי מהדורה סקסית וחושפנית עוד יותר. שלל מותגי בגדי-ים מציעים את הטופ עם שרוך קשירה במרכז שמכווץ את כמות הבד שמסתירה את החזה, וכאופציה נוספת לשחק עם רמת הכיסוי - גם האיזור שמתחת לבית השחי מגיע עם כיווצים שניתנים להזזה.

בעלות חזה קטן - מצמצמות, חזה גדול - מותחות לכיסוי מירבי, כך לפחות היה הייעוד הראשוני, העניין ניתן לפרשנות אישית כמובן. עוד אופציה, מוצלחת לא פחות, כשבמקום הכיווצים במרכז מגיע מטבע מיוחד, חישוק מתכתי או אבנים קטנות בסיום השרוך בכדי להעניק לבגד-הים לוק יוצא דופן ולבדל אותו מעוד ביקיני בנאלי בין שלל הסנדרטים בחוף.

בין המותגים הבינלאומיים שמציעים את הטופ הלוהט ניתן למצוא את הלייבל האוסטרלי האהוב על הפאשניסטות Bondeye ב-68$ בשילוב מנומר של כחול ותכלת, Bambaswim, גם כן מותג אוסטרלי ב-90$ בטורקיז וצהוב עם תחתוני קשירה תואמים, וגם אצל המותג הברזילאי אותו מדגמנת אלסנדרה אמברוסיו, Gal floripa ב-119$ בצבעי זהב וחמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully