וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר לביש: פרויקט הפרחים שמציף את הרשת

21.5.2020 / 10:42

המעצבת הפולנייה מגדה בוטרים יצאה באתגר פרחוני באינסטגרם בו היא קוראת לכל העוקבות שלה לשלב זרי פרחים באאוטפיטים שלהם. זו לא הצעת הגשה לשבועות, אבל התוצאה המרהיבה לגמרי שווה צפייה

ימי הסגר מביאים מעצבי אופנה לבטא את הכישרון האמנותי שלהם במיני דרכים לא קונבנציונליות. בישראל כבר חזרו להתקהל, אך אסור לנו לשכוח שיש עדיין מדינות באירופה ובארצות הברית בהם יש אנשי רוח ואופנה שנאלצים להמציא עצמם מחדש בימים אלו ולא לשקוע בדיכאון ודיכוי יצירתי.

אחרי אתגר הלימונים והתפוחים של ז'קמוס הצרפתי, מגיע תורה של מגדה בוטרים, המעצבת הפולנייה שיוצאת בפרויקט פרחוני משגע, בטיימינג לא רגיל שמספק לנו השראה ללוק שבועות. לא באמת - מומלץ להסתפק בשמלה לבנה מתנפנפת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בוטרים נולדה בדרום פולין וההתעניינות שלה האופנה החלה כבר מגיל צעיר כבת להורים שמאוד מודעים לסגנון הלבוש שלהם. לאחר סיום הלימודים עברה לוורשה ללמוד בבית הספר הבינלאומי לעיצוב ומהר מאוד התברגה כסטייליסטית שמלבישה מנחים בתכניות טלוויזיה נחשבות. את הקשר עם הסלבריטאים היא ניצלה לקדם את הליין הליין הראשון בעיצובה שנקרא פורטופינו, וב-2010 שינתה מסלול כשקיבלה הצעה מפתה להקים מותג יוקרתי מאחת הנשים העשירות בפולין, ג'ואנה פרצקביץ'.

בשנת 2014 החליטה בוטרים כי היא כבר בשלה לצאת לדרך עצמאית ולהשיק את קולקציית הביכורים על שמה שתפסה תאוצה מהר מאוד. המשפיעניות התאהבו בשמלות הפרחוניות והסקסיות שלה, קנדל ג'נר אף הופיעה עם שמלה שלה בתכנית האירוח של אלן דג'נרס, ועם הזמן המשיכה בוטרים לדייק את הסגנון הנשי והבועט לצד השראה מובהקת גם מבגדי גברים, כשלאורך כל הדרך פרחים מלווים את צילומי הקולקציות שלה.

בשבוע האחרון יצאה ב"פרויקט פרחים" באינסטגרם, כך היא קוראת לו, ואף הצטלמה בעצמה, דבר שהיא ממש לא נוהגת לעשות - "זו התמונה הראשונה שאני מעלה כאן כשאני מדגמנת. בחרתי בפרחים האהובים עליי. אם גם אתם אוהבי פרחים כמוני הצטרפו אליי בפרויקט לבישת הפרחים".

ההאשטג תרפיית הפרחים הצליח לחלחל לחובבות המותג וכעת האינסטגרם מוצף בנשים, פאשניסטות מוכרות כמו קלואה הרושה ואנונימיות כאחד שמלבישות עצמן בזרי פרחים צבעוניים - טוליפים, ליזיאנטוסים ואפילו פיאון כמו של בוטרים. מלבלבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully