וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא רק הגוונים בשיער: מה קרה לפנים של קלואי קרדשיאן?

24.5.2020 / 13:40

האחות לבית משפחת קרדשיאן בסך הכל רצתה להשוויץ בגווני הדבש החדשים בשיער שלה, אבל הרשת החליטה להתעכב על השינוי בפנים שלה. "מי זו? לא זיהיתי", כתב אחד מהגולשים. אחרים טענו: "היא העתיקה את הפרצוף של הבסטי"

קלואי קרדשיאן חוגגת לבת שלה, טרו תומפסון, את יום ההולדת בזמן הבידוד (אינסטגרם)

השיזוף המוגזם, הגוונים החדשים, ערימות של שימר - או עבודת פוטושופ רצינית? זה מה שעבר במוחם של מי שנחשף בסוף השבוע האחרון לתמונה חדשה שהעלתה קלואי קרדשיאן לחשבון האינסטגרם שלה. האחות לבית המשפחה הכי מפורסמת שיש העלתה אתמול (שבת) גלריה של שלוש תמונות במטרה להשוויץ בצבע חדש בשיערה - גווני דבש זהובים, כהים בהרבה מהבלונד הזוהר שהיה לה בשנים האחרונות. בין שלל המחמאות למראה החדש, כולל זו של מאמא ג'נר שהגיבה: "הילדה המהממת שלי, וואו", היו גם כאלה שטענו שמשהו שונה מאוד בקלואי, ולא בטוח שזה רק צבע שיערה.

"קלואי קרדשיאן נראית כל כך שונה, זה מטורף", כתבה אחת הגולשות שעדיין לא הצליחה לשים את האצבע על מה חולל את השינוי. "מי זו? לא זהיתי", כתב אחר, וגולשת שלישית תהתה: "זו רק אני או שקלואי נראית כמו בובת בראץ עכשיו?". גולשים נוספים התבדחו על הכמות המוגזמת של השימר המבריק ששמה קלואי על עצמה, ואחרים תהו מה קרה לתווי הפנים שלה.

אחרים שנתקלו בתמונה, זיהו דמיון בין קלואי לבין נשים מפורסמות אחרות. כך למשל, חלק מהגולשים הצביעו על דמיון בין קלואי לבין השחקנית והדוגמנית דניס ריצ'רדס. "האם יש לדניס אחות אבודה שנמצאה רק עכשיו?", כתב אחד הגולשים. בתגובות אחרות טענו שקלואי דומה כעת לכריסי טיגן, לזמרת מדיסון ביר, ללורי הארווי ובעיקר - לבסטי שלה, מאליקה. "מישהו אמר לי שקלואי העתיקה את הפרצוף של מאליקה - ומאז אני לא מצליח לראות שום דבר אחר". אז את מי הפרצוף החדש של קלואי מזכיר לכם?

עוד בוואלה! אופנה

ליגה משלה: דוגמנית העל נעמי קמפבל חוגגת 50

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully