וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע סבתא: הפרזנטורית המפתיעה בקמפיין של ז'קמוס

25.5.2020 / 8:00

המעצב הצרפתי ז'קמוס, שכבר גילה לא מעט יצירתיות בחודשיים האחרונים, מצא את עצמו מול אתגר חדש בשל סגר הקורונה - קושי להפיק קמפיין לקולקציית הקיץ. הוא גייס את סבתוש למשימה והפך אותה לפרנזטורית מלאת שיק

תקופת הסגר בשל התפשטות נגיף הקורונה אילצה את כולם, לא משנה במה הם עוסקים, להיות יותר יצירתיים. אחד האתגרים של מותגי האופנה בימים אלו, היה הקושי בהפקת צילומי קמפיינים לקולקציות החדשות ובשיווק המוצרים שלהם תחת המגבלות הנוקשות במדינות השונות בעולם. המעצב הצרפתי סימון פורט ז'קמוס, שכבר גילה לא מעט קריאייטיביות בתקופה האחרונה יצא בצעד מפתיע ומרענן.

הפתרון של ז'קמוס להיעדר יכולת להפיק קמפיין נוצץ לקיץ 2020 היה לגייס פרנזטורית לא צפויה - סבתו בת ה-70. לילין, הסבתא מלאת השיק הפריזאי, גויסה למשימה ונבחרה לדגמן את הקולקציה החדשה והססגונית. ההשלכות - חשק עז להתנפל על כל מה שיש למותג להציע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לילין, הפנים המוצלחות ביותר שהיו למותג עד כה לטעמנו, נראית בסדרת התמונות כשהיא לובשת חליפה בוורוד פוקסיה שניתן אפילו לרכוש בישראל באתר ובחנויות של פקטורי 54, כשהבלייזר ב-3,548 ש"ח והמכנסיים - 2,857 ש"ח, חליפה נוספת בלבן קיצי וחגיגי ושמלה בצבע ירוק חאקי (שעולה 777 דולר, אחרי הנחה) עם מחשוף עמוק אותה לבשה מרגו רובי בעבר.

כמו כן, בתמונות היא מתהדרת בכובעי קש בסגנון טיול בפרובנס, עונדת עגילי סטייטמנט צבעוניים (280 דולר) ואוחזת בתיקים האייקונים של המותג, שהפכו לשם-דבר בתעשיית האופנה. התמונות המדליקות של לילין מוכיחות שאת האופנה של ז'קמוס אפשר ללבוש בכל גיל, מה שלגמרי מעלה את המניות שלו ומסייע לקבע את מעמדו כמעצב על.

עוד בוואלה! אופנה

קחי לך תפוזים ולימונים: האתגר הכי יפה שצץ ברשת

לכתבה המלאה

כאמור, זו לא פעם ראשונה שז'קמוס חושב מחוץ לקופסה בתקופה המאתגרת. בחודש שעבר הוא ליהק את הטופ מודל בלה חדיד, את הזמרת רוזליה ואת השחקנית הפלאס-סייז מ"אופוריה" ברבי פריירה לצילומי הקולקציה שלו. הדוגמניות הנבחרות לא הגיעו לסט צילומים עם גלאם טים מפנק - אלא עשו זאת מהבית. בלי איפור, בלי שיער, בלי סטודיו - הצילומים נערכו מול הפייס-טיים של הצלם פייר אנג' קארלוטי.

באותה תקופה, בניסיון להישאר רלוונטי בזמנים קשים, הרים ז'קמוס אתגר רשת שהפך מהר מאוד ויראלי. מדובר ב"אתגר התפוזים והלימונים" שמתכתב עם הסנדלים הארכיטקטונים הידועים שלו. במסגרת האתגר, במקום אותם עקבים מרובעים ועגולים, הוא הורה להשתמש במיטב הרכישות מהסופר ולצלם את הלימונים והתפוזים מתחת לכפות הרגליים, בצורה שהם ידמו עקבים.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully