וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נופלת לקלישאות: מלניה טראמפ במעיל שעולה 3,500 דולר

26.5.2020 / 11:30

מלניה טראמפ הצטרפה לבעלה הנשיא בטקס לציון יום הזיכרון ללוחמי צבא ארה"ב ובחרה בלוק שזועק: "נמאס לי מהקורונה, ואני רוצה לחזור לשגרה". צבע לבן נקי וממלכתי, מעיל עוצמתי בחודש אביבי - ותג מחיר גבוה במיוחד, שמתאים להרגלים הישנים של הגברת הראשונה

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

הלוק האחרון של הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, זועק בעוצמתיות - "חזרה לשגרה". בין אם הנשיא טראמפ בז להשלכות נגיף הקורונה ובין אם הוא לוקח את הסיכונים ברצינות, אי אפשר להתכחש לרצון של אזרחי ארצות הברית בפרט ואזרחי העולם בכלל לחזור לימים שלפני שפרץ הווירוס והשבית את הכל, וזו הדרך של הפירסט ליידי לאותת שהיא מוכנה לעבור את המשוכה הזו שנקראת "קוביד-19".

מלניה טראמפ הצטרפה אתמול (שני) לבעלה הנשיא לטקס יום הזיכרון ללוחמי ארצות הברית שנערך בבית העלמין בווירג'ינה. מלניה לבשה מעיל-שמלה לבן של גוצ'י עם כפתורים כפולים זהובים שמחירו 3,500 דולר. להשלמת הלוק היא הוסיפה נעלי סטילטו מחודדות בצבע לבן של מנולו בלאניק ובגזרת הביוטי נרשם איפור מעושן דרמטי, כזה שאנחנו לא רואות בדרך כלל על הגברת טרמאפ.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ יום הזיכרון ארצות הברית דונלד טראמפ. רויטרס
מעיל של גוצ'י במזג אוויר אביבי. מלניה ודונלד טראמפ בטקס הזיכרון/רויטרס

בשל העובדה שמדובר ביום שהמהות שלו היא סולידריות עם העם האמריקני, היינו אולי חושבות שמלניה טראמפ תבחר ללבוש שילוב של אדום-כחול-לבן, אבל היא לא נופלת לקלישאות. הפירסט ליידי בחרה בלבן חגיגי, ממלכתי ונקי שמסמל אולי דף חדש אחרי תקופה חשוכה. גם תג המחיר הוא סימן של חזרה לשגרה עבור הגברת הראשונה, שידועה במלתחה לא זולה במיוחד, והנה היא שוב לא מפחדת להוציא החוצה אל אור היום את הפריטים היקרים שיש ברשותה.

כבר בשבוע שעבר אותתה לנו מלניה שהיא מוכנה לחזור לשגרת חייה ולסיים עם פרק הקורונה, לאחר שבחרה בכמה לוקים מדויקים ומושכים את העין כמו בימים שלפני המשבר. בקרוב צפוי להתחיל קמפיין הבחירות לנשיאות של 2020, ואז ככל הנראה נזכה לראות לא מעט לוקים ששווה לדבר עליהם. אם הקורונה לא תחבל לנו בתכניות - יש למה לחכות.

עוד בוואלה! אופנה

מה עם צפירה? כך הפך יום הזיכרון של ארה"ב לחגיגת קניות עצומה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ יום הזיכרון ארצות הברית דונלד טראמפ. GettyImages
לא נופלת לקלישאות, מעיל שמלה קלאסי של גוצ'י עם כפתורים זהובים/GettyImages
מלניה טראמפ יום הזיכרון ארצות הברית דונלד טראמפ. GettyImages
בחרה בלבן חגיגי, ממלכתי ונקי שמסמל אולי דף חדש אחרי תקופה חשוכה/GettyImages
מלניה טראמפ יום הזיכרון ארצות הברית. רויטרס
ללא ספק, יש למה לחכות בתקופת הקמפיין/רויטרס
מלניה טראמפ יום הזיכרון ארצות הברית. רויטרס
איפור מעושן וגוונים של החלומות. מלניה טראמפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully