וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביכורים לחג: שלוש מעצבות מקומיות בקולקציות חדשות

28.5.2020 / 8:00

מעצבת הבית של "רזילי" שסגרה עקב משבר הקורונה יוצאת לדרך חדשה, אמנית התכשיטים הישראלית שעושה חיל מעבר לים בקולקציית פנינים משגעת, והסנדלים המטריפים שכולנו ננעל העונה - שלושה מותגים מקומיים עם הבשורה לקיץ

ניקי מינאז' - המופע החדש

בווידאו: ניקי מינאז' מופיעה עם התכשיטים של קרן וולף

מירית רודריג

שמה של המעצבת מירית רודריג אומנם אינו מוכר ממש בנוף תעשיית האופנה המקומית, אבל אחרי שמונה שנים כמעצבת הבית של רשת רזילי, שבישרה על הפסקת פעילות לאחרונה, ולפני כן כבעלים של המותג CLOSET, היא יוצאת לדרך עצמאית ופותחת חנות כששמה הפעם מתנוסס בפרונט. ההשראה לקולקציית הקיץ שלה נלקחה מהספר "בובה של מולדת", ממנו תרגמה לדגמים את האקלקטיות שמאפיינת את הארץ שלנו בשילוב הצבעים והמרקמים של הבובות בסיפור. גולת הכותרת באוסף החדש הן הרקמות הידניות אותן פיתחה בשלוש השנים האחרונות עם קבוצת רוקמות מהגליל, אליהן נסעה עם איוריה ושלובי צבעים וחוטים, לצד עבודות טקסטיל ייחודיות של המעצבת טלי דרורי.

מירית רודריג, אופנה בלעדי. יח"צ,
מעצבת הבית של רזילי יוצאת לדרך חדשה. מירית רודריג/יח"צ

כל עיצוביה של רודריג מעוצבים ומיוצרים בישראל, החל מהבדים והסדקית ואפילו עד לרמת הריהוט ושיתופי הפעולה בחנות. החיבור לשורשים הארץ ישראליים מגיע מהסביבה בה גדלה עם השפעה נוסטלגית מסבתותיה: סבתה אחת עלתה מפולין ואיירה צלחות חרס בפרחים צבעוניים ממרפסת מטבחה בחיפה, כשריח צבעי השמן היה מכה בה עם כניסתה לביתה. סבתה השנייה התגוררה בבית אבן ערבי מסורתי לחופי העיר עכו, כאשר מחלון ביתה נשקף הים הכחול והמלוח עם ריחות מנטה, לימון וורדים אדומים מחצרה.

מחירים: 190-2,900 שקלים
רוטשילד 1, תל-אביב וגם באתר - miritrodrig.com

מירית רודריג, אופנה בלעדי. יח"צ,
הכל כחול-לבן, מהבדים ועד לריהוט בחנות/יח"צ
מירית רודריג, אופנה בלעדי. יח"צ,
השראות מהספר "בובה של מולדת. מירית רודריג בחנות חדשה ברוטשילד/יח"צ

קרן וולף

קולקציית ונוס של מעצבת התכשיטים קרן וולף מייצרת מפגן סטייטמנט של פנינים מגוונות המיוצרות בטיפול ידני של גבישים בצביעת אמייל. מדובר פה לא רק בתשובה הכי מדויקת למי שרוצה לשדרג את השמלה הלבנה בחג השבועות אלא בעיקר באוסף שמהווה תמצית של כל מה שבא לנו להתאבזר איתו בזמן הקרוב.

כבר תקופה לא קצרה שמגמת הפנינים רצה חזק בקרב הפאשניסטות המובילות באינסטגרם ומדובר בסגנון לוהט שמשלב קלאסיקה על-זמנית בגישה עיצובית מרעננת. אצל וולף ניתן למצוא מגוון מרשים של עגילים והליקסים (עגיל הנלבש על התנוך ללא צורך בחור), שעובדים אחד עם השני בשיטת מיקס אנד מאצ' באופן מושלם. המינמליזם של פריטים אלו מאפשר להם גם להתערבב בהרמוניה עם כל תכשיט אחר, כך שמדובר ביתרון נוסף המאפשר חרישות, נושא חשוב בתקופה של צרכנות מודעת.

מחירים: 870-1,150 שקלים
שבזי 1 נווה צדק, תל-אביב

קרן וולף. יח"צ,
קולקציית ונוס של קרן וולף/יח"צ
קרן וולף. יח"צ,
האקססורי הכי חם במחלקת התכשיטים - עגילים והליקסים מפנינים/יח"צ

Greek sandals

המיזם המקומי בעל הצליל היווני 'גריק סנלדס' פותח את העונה החמה עם חנות פופ-אפ חדשה תחת השם SandS. סאנדס, שזה גם חולות וגם קיצור של שמות המייסדות - סנדרה וסלומה, מאגד תחתיו את כל הקולקציות המשלימות ביניהן כובעי ותיקי קש, בגדי-ים, כלי קרמיקה ואקססוריז הרמוניים, כשקו הסנדלים האהוב נשאר ממותג בשם המקורי גריק סנדלס.

אוסף הסנדלים הוא כאמור ליבת הסיפור שהחל עם דגמים קלאסיים וזרם עם הזמן למגוון עיצובים נוספים מתחדש העונה עם ה-Bind collection, שמתבססת עם רצועות מתעגלות היוצרות צורות מופשטות של עלים ועיניים. מה שנשאר קבוע זה המפעל המשפחתי איתו סנדרה וסלומה עובדות צמוד מתחילת הדרך, המאפשר להן להקפיד על ייצור אתי, שמשמעותו העסקת בעלי מלאכה המשמרים ייצור מסורתי, חומרי גלם מעורות טבעיים ללא כימיקלים (ולכן הוא משתזף עם הזמן) וכמויות ייצור מדודות לכל דגם.

מחירים: סנדלים 330-430 שקלים, קולקציה משלימה 85-1,200 שקלים
גורדון 45, תל-אביב וגם באתר - greeksandalsofficial.com

גריק סנדלס. סולל פיקאל,
דגם 'אליה' מקולקציית Bind ב-430 ש"ח. גריק סנדלס/סולל פיקאל
גריק סנדלס. סולל פיקאל,
זהב, לבן, חום ושחור - הסנדלים שאתן צריכות לקיץ/סולל פיקאל
גריק סנדלס. סולל פיקאל,
גריק סנדלס בקולקציה חדשה, שווה ביקור בחנות הפופ-אפ/סולל פיקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully