וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנים-לבנים: גברים, זה הזמן שתתחילו להשקיע גם בתחתונים

28.5.2020 / 8:00

בוקסר, טראנקס, בריפס או צמודונים: אמיר צומר, התחתונלוגר הראשון בישראל, עושה לכם סדר במגירת התחתונים וקובע - הבסיס למלתחה גברית מושלמת מתחיל במציאת זוג תחתונים מנצח

ג'נטלמן תחתונים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
מימין: דלתא, 39.90 ש"ח | אסוס, 32 ש"ח | פול אנד בר, 89.90 ש"ח/מערכת וואלה! NEWS, דורון

אחי, תאר לך את המצב הבא: אתם אצלך, או אצלה, בשיאו של ערב שכלל בקבוק יין וכמה מבטים שאי אפשר לפרש אחרת. אחרי שנפטרת מהנעליים (שקנית במהדורה מוגבלת), היא פותחת את הכפתורים של חולצת המעצבים שלך ומשחררת את אבזם החגורה המעיק כדי להוריד לך את המכנסיים. שניכם נושמים בכבדות ואז, כשאתה עירום כמעט לחלוטין, היא קולטת - התחתונים שלך קצת קרועים מהצד, הגומי רפוי וזה מבלי להזכיר את צב הנינג'ה החייכן שמתפורר על הישבן, הדפס שידע ימים יפים יותר לפני עשור. לא, כנראה שממש לא היית צריך לקנות את עשיריית הבוקסרים בחצי מחיר בשוק בבנגקוק.

לא ברור איך גברים שאוהבים להתלבש, כאלה שיידעו לשלב את הטי-שירט הלבנה עם הג'ינס בגוון הדהוי המושלם, אלה שיקפדו על הכובע המגניב כשיצאו לחוף הים, שיימדדו עשרות משקפי שמש עד שימצאו את הצמד המנצח שלהם ויוציאו אלפי שקלים על מעיל או תיק חד פעמיים, איך הגברברים האלה תמיד נופלים כשזה מגיע לתחתונים שלהם. כן אדוני, אנחנו יודעים שגם שלך תמיד מדובללים, מחוררים, מדכאים.

רונאלדו בקמפיין לתחתוני CR7. CR7,
בוקסר, בייבי. כריסטיאנו רונאלדו מדגמן ל-CR7/CR7

מה שגרם לי לחשוב, אם העולם התחתון מהווה את קו ההגנה החשוב ביותר שאתה יכול ללבוש על הגוף, אלה שהכי קרובים ל... אהמ, לשרביט וליהלומים של כל בחור ומגינים על האוצר השמור שלו, אז למה המין הגברי מזלזל ובוחר שלא להשקיע מחשבה (וכסף) כשזה מגיע לבחירת התחתונים? עד מתי תתנו לאימא, לאישה או לידידה הקרובה לבחור את הלבנים (למרות שהם לא תמיד בצבע הזה), במקום להחזיר את הסקסי לאופנה בעצמכם!

עוד בוואלה!

חם, קר: ככה גבר אמיתי מתמודד עם עונת המעבר

לכתבה המלאה

בתור תחתונלוגר - בלוגר התחתונים הישראלי הראשון (נסו אותי באינסטגרם, עם או בלי בגדים) - החלטתי שהגיע הזמן לעשות סדר במגירת התחתונים שלכם. זה אומנם יעלה לא מעט כסף, אבל הבסיס למלתחה גברית מושלמת מתחיל במציאת זוג התחתונים המושלם, כך שכדאי שתבינו מה האופציות הפופולריות לבחור הישראלי כשזה מגיע להלבשה תחתונה איכותית. בלי ארבע ב-10 מהשוק, בבקשה.

ליאם פיין בקמפיין לתחתוני הוגו בוס. הוגו בוס,
גבר, זה קו ההגנה הראשון שלך. ליאם פיין להוגו בוס/הוגו בוס
seperator

בוקסר. אבל לא הכלב

אז מה מומלץ ללבוש מתחת למכנסיים כדי להרשים את העולם, אבל בראש ובראשונה את עצמך? בעוד שלכל אחד ההעדפה שלו, נדמה שחביבי הישראלים שעברו את גיל בית הספר היסודי הם התחתונים בגזרת בוקסר. מה הפלא, הרי הבוקסרים מגיעים בשלל גזרות, אורכים וצבעים. חלק רפויים, אחרים פשוט שומרים על העסק מונח במקום או מאפשרים לצאת מהבית מבלי לחזור הביתה עם שפשפת.

מאלומה בקמפיין לתחתוני CK. CK,
חובב בוקסר טראנקס? מאלומה בקלווין קליין/CK

הבוקסר הקלאסי (או "אמריקני"), התחיל את הכל כמכנסוני כותנה קצרים ומאווררים בגזרה רחבה - שנותנים להכל לנוע באופן משוחרר, מאוד משוחרר. נכון שתקופת "בית קטן בערבה" חלפה ורובכם לובשים אותם רק בחדר האינטימי שלכם או לפני השינה (לחוצים, עדיף שהאזור יהיה רפוי לכמה שעות), אבל יש את אלה שאוהבים ללבוש אותם תחת מכנסיים רחבים, חצאיות סקוטיות או דגמ"חים, שלא נדע. אל תנסו אותם עם מכנסי סקיני (לחובבי הז'אנר), אלא אם תחפצו לעוות את צורך הירך שלכם.

לעומתם, הבוקסרים הצמודים שהם שכלול מאז הניינטיז של המאה הקודמת (כמו הלבנים עם רצועת הגומי הממותגת של קלווין קליין, ששינו את המשחק בכל הנוגע לתחתוני מעצבים והפכו לתו תקן לאיכות), מתחלקים לקטגוריות משל עצמם: יש את אלה הארוכים שמגיעים כמעט עד לברך בסגנון טייטס, מבד מנדף זיעה לחובבי הכושר.

ה'שגרתיים' (בוקסר בריפס), מגיעים עד לאיזור אמצע הירך בשלל צבעים, דוגמאות וסוגי בד, כך שכנראה מדובר בגזרה הפופולרית ביותר בישראל. ויש את ה"טראנקס", צמודים כמו בוקסר אבל קצת יותר קצרים ממנו, מגיעים גם בגזרה נמוכה יותר ממנו ואורזים הכל במעט פחות בד, מה שמוסיף לסקס אפיל (כך שכנראה ירשימו יותר את הפרטנר שיזכה לראות אותם עליך).

ג'נטלמן תחתונים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן תחתונים/מערכת וואלה! NEWS, דורון

הקלאסי (מימין): ארוך, צר ומפוספס נמכר ברביעייה באתר Next, ב-89 ש"ח | דוגמה משוגעת ובד אוורירי של פול אנד בר, 59 ש"ח | בד ג'רזי ואורך מדויק ל-Cos, ב-45 ש"ח
הצמוד: פרינט שובב בגזרת טראנקס לקסטרו, שלישייה ב-79.90 ש"ח | הדפס טורף ל-hm, מארז שלישייה ב-89.90 ש"ח | הנוחים ביותר שתלבש בארץ, שלישייה מבית דלתא ב-100 ש"ח
בשחור-לבן: הדפס נינוח של רנואר, שלישייה ב-59.90 ש"ח | הסקסי ביותר שיכסה את הישבן שלך, שלישיית דיזל ב-220 ש"ח | אייקוניים מבית קלווין קליין ל"פקטורי 54", שלישייה ב-144 ש"ח

seperator

בריפס. או: מי צריך עודף בד

אתם לא מאלה שהולכים אחרי העדר ומפתחים חשיבה עצמאית כשזה נוגע לתחתונאז'? כנראה שתאהבו את הבריפס הקלאסיים. יש שיקראו לגזרה "מידי", אחרים יכנו אותם פשוט "תחתוני הגברים" (כאילו אין המון סוגים) או "סליפ", כל השאר יכולים לקרוא לה הצמודונים, כי בפועל הם אורזים את כל העסק באופן קרוב ונוח לגוף, מינוס הבד העודף המיותר שיורד לאורך הרגל. אפשר ללבוש אותם עם מכנסיים קצרים או הדוקים יחסית, הם לא יעוותו את צורת הרגל (לעומת הארנק שאתם דוחפים לכיס) ופחות בד משמעו פחות חם, לא?

המגוון כולל גם כאלה שמגיעים בגזרה גבוהה יחסית, עם תוספת בד בצדדים וכיס קדמי - להם נקרא "תחתוני סבא" (קל לשלוף, פחות קל לתרץ את השימוש בהם בחדר השינה). יש כאלה שובבים יותר, שבהם הבד מלפנים ומאחור מוחזק על ידי הרצועות בלבד לתחושה של "ללכת עם להרגיש בלי" - תחתוני הטנגה. ויש את החוטיני הגברי והג'וקסטרפ שהם כנראה קצת פחות תחתונים, בגלל שלמעשה יכסו אך ורק את החלק הקדמי ומשאירים את התחת בחוץ, לחובבים בלבד.

ג'נטלמן תחתונים. דורון, מערכת וואלה! NEWS
ג'נטלמן תחתונים/מערכת וואלה! NEWS, דורון

בריפס (מימין): שומרים על הכל ארוז בבד רך במיוחד של דלתא, 70 ש"ח לשניים | הלנז'רי המנצח, כולל הפס המזוהה של CK ל"פקטורי 54", שלושה ב-144 ש"ח | הזוג המוצלח ביותר למביני עניין, הוגו בוס ל"פקטורי 54", שלישייה ב-144 ש"ח

seperator

אז כמה תשקיע בתחתונים שלך, בסופו של דבר? אם תשאל את התחתונלוגר, מדובר בעניין של נוחות ואיכות. הבוקסרים של קלווין קליין מונחים על הישבן בצורה מושלמת, אלה של דיזל אורזים את האגן בצורה סקסית, בעוד שהבדים של הלנז'רי של דלתא המקומית הם כנראה הנושמים ביותר בין אלה שלבשתי לאחרונה. לאלה של קסטרו יש דוגמאות שובות, אבל חובבי הבריפס יתקשו למצוא זוג מוצלח יותר מאלה של הוגו בוס. ואלה המתפוררים מהדייט ההוא? לפח!

תחתוני טנגה לגבר, דלתא. דלתא,
מעט בד, מעט מאוד. תחתוני טנגה של 'דלתא', 84 ש"ח לשלישייה/דלתא
אייל ברקובר. רן יחזקאל,
גם הוא חובב CK. אייל ברקובר/רן יחזקאל
ג'סטין ביבר בקמפיין לתחתוני CK. CK,
אייקונים על אייקון. ג'סטין ביבר לקלווין קליין/CK
דיוויד בקהאם. hm,
זוכרים שגם דיוויד בקהאם דגמן תחתונים ל-hm?/hm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully