וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסי טיגן חושפת: "אני מסירה את שתלי הסיליקון שלי מהחזה"

27.5.2020 / 10:45

הדוגמנית פרסמה בחשבון הטוויטר שלה בדיקת קורונה שעברה, מה שהעלה סימני שאלה בקרב העוקבים. אחרי שלא נותרה לה ברירה, חשפה: זה לקראת ניתוח הסרת שתלים מהחזה שאני צפויה לעבור

כריסי טיגן ברחובות ניו יורק/splash

הדוגמנית כריסי טיגן (34) פרסמה אתמול בחשבון הטוויטר שלה סרטון קצר בו היא עוברת בדיקת קורונה, מבלי לפרט מה הסיבה. הסרטון העלה סימני שאלה רבים בקרב 12.8 מיליון העוקבים שלה ברשת הציוצים, שתהו אם היא חשודה כחולה בנגיף. כריסי ענתה מיד והסבירה כי הסיבה לבדיקה היא משום שהיא עוברת ניתוח בקרוב, וגם הפעם לא פירטה באיזה ניתוח מדובר - מה שהעצים את כמות סימני השאלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אחרי פחות מיממה של מריטת עצבים, טיגן החליטה להיחשף בפוסט באינסטגרם - ולספר כי היא צפויה לעבור ניתוח להסרת שתלי הסיליקון בחזה שלה. "פרסמתי סרטון שלי עוברת בדיקת קורונה בטוויטר לקראת ניתוח. הרבה אנשים כמובן סקרנים (וחטטנים), אז אני אומרת את זה כאן - אני הולכת להוציא את השתלים שלי בחזה", היא כתבה. "הם היו נהדרים עבורי במשך הרבה שנים, אבל עכשיו אני לא צריכה את זה יותר. אני רוצה להיות מסוגלת לסגור שמלה במידה שלי ולשכב על הבטן בנוחות אמיתית. אז אל תדאגו, הכל בסדר. עדיין יהיו לי ציצים, הם פשוט יהיו עשויים רק משומן, כמו שזה אמור היה להיות מלכתחילה. שקית שומן טיפשית ומופלאה".

עוד בוואלה! אופנה

הרימו עוגן: כריסי טיגן בחופשה מהחלומות

לכתבה המלאה

בריאיון לגלאמור הבריטי סיפרה טיגן: "עשיתי השתלת חזה בגיל 20, זה היה בגלל בגדי הים. רציתי מראה שובב ועליז כשאני מדגמנת פוזות ושוכבת על הגב בחוף. אבל אז הבאתי ילדים לעולם. החזה גדל והתמלא חלב ונדפקתי". ההחלטה להסיר את שתלי הסיליקון לא הגיעה משום מקום במקרה שלה. טיגן כבר התבטאה בעבר כמה פעמים בנושא, וסיפרה שהיא שוקלת לעשות זאת - אבל חוששת מהסיכונים והסיבוכים. "כשיש לך ילדים ואתה חושב על הסיכונים שבניתוח, המסקנה שאתה מגיע אליה היא - 'לא ככה אני רוצה למות, בניתוח ציצים'". עכשיו מתברר שהיא החליטה לעשות את הצעד, על אף הסיכונים.

כריסי ידועה כפעילה בולטת בכל מה שקשור לנורמליזציה של ההנקה, כך שאת החזה שלה היא חשפה לא פעם ולא פעמיים ברשתות החברתיות בניסיון לקדם את האג'נדה שלה. בין התמונות המסעירות שלה, כאלה שעוררו שיח נרחב ברשתות, אפשר למצוא תמונה עם משאבת הנקה בדרך לשטיח אדום עם שמלת ערב מפוארת, ותמונה שלה מניקה את הבובה של הילדים שלה, "רק כי הם ביקשו להאכיל גם אותה". לטיגן אין שום בעיה לדבר בפתיחות על מה שעד היום עוד נחשב בעיני רבים טאבו - מהנקה, דרך דיכאון, דימוי גוף, ניתוחים פלסטיים ועוד ועוד.

כריסי טיגן מצטלמת עם משאבת הנקה. אינסטגרם, אתר רשמי
משאבת הנקה בדרך לשטיח האדום. כריסי טיגן לפני שנתיים/אתר רשמי, אינסטגרם
כריסי טיגן מניקה ילדים מיילס לונה. אינסטגרם, צילום מסך
מניקה את הבובה ויוצרת סערה/צילום מסך, אינסטגרם

טיגן אמנם גדלה כנערה בשנות ה-90, אז ה"הירואין שיק" הרזה במיוחד, הצנום וחסר החזה שלט בתעשיית האופנה, אבל היא החלה את דרכה כדוגמנית ב-2004, כששיא הקריירה שלה הגיע בתחילת העשור הקודם. תקופת הזוהר שלה הייתה בזמן שאידיאל היופי בתעשיית האופנה היה מראה רזה עם חזה גדול. כמה שיותר גדול וסקסי - כך יותר טוב. מכאן, שאי אפשר להתפלא מדוע סברה טיגן שהגדלת החזה הוא צעד נחוץ עבורה.

בשנים האחרונות חל היפוך של המגמה, ויותר נשים מחליטות להסיר את כל מה שלא טבעי במראה שלהן. להיפרד מהמחליק ולשחרר את התלתלים, להפסיק להתאפר בכבדות ובצבעוניות ולהעדיף מראה ניודי - או אפילו נטול לחלוטין, לקבל גם נעליים שטוחות באירועים מתוקשרים ולא רק עקבים דקיקים - ולהסיר שתלי סיליקון מהחזה.

בין הראשונות בישראל שבחרה להיחשף ברגע האינטימי הזה, היא הדוגמנית נטלי דדון שחשפה כי הסירה את שתלי הסיליקון שלה בחזה לפני כשלוש שנים, לאחר שהתברר לה שהגוף שלה דוחה אותם. "אני בלי ציצי? מי אני בכלל? הם איתי כבר 15 שנה ואני לא יודעת להיות מישהי אחרת", כתבה אז כששיתפה את הלבטים. בסופו של דבר, היא הבינה שהבריאות חשובה יותר, בעיקר נוכח העובדה שהפכה לאימא - והחליטה להסיר את השתלים ולהיות שלמה עם ההחלטה.

נטלי דדון. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
גם נטלי דדון חוזרת למקורות/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully