וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתלבש בלי לצאת מהבית: קים קרדשיאן דופקת הופעה לסיבוב בסלון

27.5.2020 / 12:30

בתקופה המאתגרת הזו, כולן מחפשות להרגיש קצת נורמליות. קים קרדשיאן החליטה ללכת עד הסוף עם הלוק המושקע, גם אם זה בסך הכל בשביל תמונה באינסטגרם

קים קרדשיאן/קים קרדישאן עם נורת' ווסט (אינסטגרם)

יש משהו אחד שכל חובבת נעלי עקב יודעת - אם לא מתרגלים את ההליכה על הגובה, שוכחים אותה. ממש כמו שפה זרה, כדי להמשיך ללכת ישר ויציב על עקבים דקיקים וגבוהים, צריך להתרגל ולתרגל. קים קרדשיאן אולי נמצאת בימים אלו בסגר ושומרת על ריחוק חברתי, כמעט כמו חצי מאוכלוסיית העולם, אבל היא לא רוצה לשכוח את המיומנויות שיש לה - ולכן החליטה להתלבש ולנעול נעלי עקב, גם לבילוי בבית.

וברצינות, הרי מי לא עשתה את זה בתקופה האחרונה? התלבשה, נעלה נעלי עקב, סידרה את השיער והתאפרה - רק כדי לעבור מהחדר השינה לסלון, ומשם לביקור במטבח? בתקופה כזו מאתגרת, כולן צריכות איזה רגע של נורמליות ואם זה אומר להתלבש כדי להרגיש שוב את החיים - אז כך יהיה. ואם תצא מזה תמונה טובה לאינסטגרם שתגרוף לייקים - אז בכלל נהדר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מתלבשת בשביל לייקים באינסטגרם? קים שלנו? לא יכול להיות/צילום מסך, אינסטגרם

קים קיי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה כשהיא לבושה, מסורקת, מאופרת ועל נעלי עקב - רק כדי לצעוד במסדרונות ביתה. ואנחנו מניחות שעם בית כמו שלה, מדובר בהליכה לא קצרה בכלל. האאוטפיט הנבחר לטובת הצעידה הוא סט של שני חלקים - חצאית מיני קצרצרה וצמודה עם חיתוך באזור המותניים וקרופ-טופ עם שרוולים ורודים ופתח בחזה, שמספק הצצה למחשוף. הפיס שייך למותג JBD, ואפשר להשיג אותו במגוון צבעים כמו אדום, שחור, לבן, ירוק-ליים ועוד. המחיר: 275 דולר. זול במונחים של משפחת קרדשיאן.

הנעליים שהותאמו לסט הם עקבים שקופים, מהסוג החביב על קים, שזכה בעבר ללא מעט ביקורות, בעיקר מהפן הרפואי. בפעמים קודמות שנראתה קים נועלת נעלי PVC, מומחים ניצלו את ההזדמנות כדי לטעון שזה אולי מאוד טרנדי - אבל לא מספיק נושם ועלול לגרום לבעיות עור בכפות הרגליים. את קים זה כנראה לא הרתיע אז, ולא מרתיע גם היום - כשהיא בסך הכל בבית הממוזג שלה, מתהלכת בין המסדרונות. בגזרת הביוטי הלכה קימי על צמה ארוכה ואיפור מוקפד והאקססוריז המשלימים ללוק הם זוג עגילי אוברסייז בצבע ורוד תואם. תגידי, אין איזו מסיבת זום להצטרף אליה?

עוד בוואלה! אופנה

אמרנו לכן שזה ה-להיט: קים קרדשיאן בבגד-ים מנצנצץ

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. אינסטגרם רשמי,
קימי בקולקציה המשובחת של skims/אינסטגרם רשמי
קים קרדשיאן תיק בירקין הרמס עם ציור של ג'ורג' קונדו. splash
מעניין מה תלבשי בפעם הראשונה כשתצאי מהבית? קים קרדשיאן/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully