וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטריה חדשה ברשת: כולן עפות על התיק של לואי ויטון

1.6.2020 / 10:30

תיק מסקרן מבית המותג הצרפתי, לואי ויטון, הושק בסוף השבוע, בתזמון מנצח כשכל המשפיעניות הנכונות ברשת מדגמנות את הפריט הנחשק. האם ניצב לפנינו 'איט בג' חדש?

Louis Vuitton New Runners Sneakers

בווידאו: קמפיין נעלי ההולוגרמה של לואי ויטון.

"מציגים בפניכן את ה-LV pont 9", כך השיקו בלואי ויטון בסוף השבוע את הדגם החדש והמדובר, לא שבאמת היינו צריכות הכרזה רשמית אחרי שנתקלנו בתיק הקלאסי והשמיש במיוחד על כל אושיה רלוונטית באינסטגרם. אבל בדגם שכזה כנראה שיש צורך בהסבר מפורט - "התיק החדש הוא הסמל האחרון למחויבות בלתי פוסקת מצד המותג לעבודת יד יוצאת דופן", הוסיפו על התיק שנקרא על שם הגשר הידוע בפריז - פון נף, מעל נהר הסן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

בניגוד לדפוס המונוגרמה המוכר של בית האופנה היוקרתי, שנחשב עבור אנשים מסוימים כקלאסיקה מנצחת ועבור אחרים רצון מאוס להשתייך למעמד מסוים, התיק החדש נקי ממקבץ של לוגואים קטנטנים, והולך בעקבות מותגי היוקרה השכנים כמו שאנל, קלואה ודיור ומסתפק בלוגו אחד ובעל נוכחות במרכז, כזה שאי אפשר לפספס.

המנהל האמנותי, ניקולה גסקייר, שעמד מאחורי דגם ה-multi-pochette האחרון, עשה הפעם 180 מעלות, זנח את טרנד הפאוצ'ים ועיצב תיק לנשמה. כזה שיהיה קלאסי גם בעוד כמה שנים, עם שייפ מלבני מעור קשיח, בעל רצועה מתכווננת שנוחה גם לנשיאה על הכתף וגם להנחה בהצלב.

התיק החדש, 2,870 אירו, נמכר באתר הרשמי של לואי ויטון ובקרוב גם בכל הבוטיקים הנחשבים שייפתחו אחרי הסגר. הוא מגיע בגוונים של שחור, לבן, קאמל, ורוד ותכלת ונראה כבר על לא מעט משפיעניות חזקות ברשת מקיארה פראני, בריטני חוויאר וקמילה קואלו כשלכל אחת ניתנה כמובן זכות הבחירה לגבי הצבע.

כפי שבישרנו לכן כאן בחודש שעבר, על אף התחושה הכללית כי יש מיתון משמעותי בבזבוזים בתקופת הסגר, נראה כי נשים כן מחליטות לבצע רכישות שקולות של תיקי יוקרה, כאלו שישמשו אותן שנים ולא יצאו מהאופנה כמו טרנדים חולפים רבים. אם אנחנו מהמרות נכון, ה'איט בג' החדש של לואי ויטון הולך להכות גלים ולהישאר פה לזמן לא מבוטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully