וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של מלכת הסטריט סטייל: היילי ביבר מטיילת בעיר בסנדלי עקב

היילי בולדווין ביבר, שידועה בסטייל המשובח שלה, מאסה בבגדי בית, פיג'מות וסניקרס, יצאה לסידורים בעיר בשני לוקים מעולים ואף הפתיעה בסנדלי עקב סופר טרנדיים

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

מלכת הסטריט סטייל, היילי בולדוויין ביבר כמובן, חוזרת לרחובות עם לוק מוצלח במיוחד. אז נכון, יש לא מעט כוכבות שנותנות לה פייט בקטגוריה, אבל תקופת הסגר מנעה ממנה להשוויץ ביכולות ועם התרופפות ההגבלות היא חוזרת לשגרה.

ביבר יצאה לפגישה בלוס אנג'לס עם לוק שרחוק מהטרנינגים השיקים שמזוהים מאוד עם אופנת הקורונה. האאוטפיט הנבחר: ג'ינס לבן של ברנדי מלוויל בגזרה רחבה, שמקופל בחלקו התחתון בנונשלנטיות מהפנטת לצד חולצה מכופתרת לבנה בעלת שרוולים ארוכים, סקראנצ'י, תיק שחור של By FAR שמתברר כתיק החרישה שלה, וגולת הכותרת: עקבים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כן, כן, היילי ביבר חוזרת לשגרה עם סנדלי עקב קלאסיים במיוחד. מדובר במיולס טרנדיות בצבע לבן עם רצועות דקות וסיומת מרובעת של Carvela השייך למותג הבריטי kurt Geiger. מחיר הסנדלים, למקרה שתהיתם - 130 דולר. לגמרי נגיש. אין ספק שהבחירה של ביבר בסנדלי עקב מרעננת מאוד אחרי חודשיים של בגדי בית, נעלי בית וסניקרס, לכל היותר. היילי, שמקפידה על הנהלים, לא יצאה החוצה מבלי לעטות מסיכת פנים, והיא בחרה בכזו בצבע לבן - שתתאים ללוק.

עוד בוואלה! אופנה

הרמת ישבן גאונית: עפנו על המכנסיים של היילי בולדווין

לכתבה המלאה

בתוך אותן 24 שעות היילי הפציעה באאוטפיט נוסף, קצת יותר קז'ואלי, עם מכנסי ויניל שחורים של מרג'יאלה, סוודר של אלכסנדר וונג, סניקרס אייר ג'ורדן 1 של נייקי ואותו תיק של By FAR, שכבר אמרנו לכן שהיא מחבבת במיוחד. הסיבה, אגב, לחיבה לתיק הזה היא גזרתו הטרנדית שמזכירה את תיקי הניילון של פראדה מהניינטיז - שעשו קאמבק מטורף לאחרונה.

בניגוד לסנדלי העקב השיקיים, מחירו של התיק קצת פחות נוח, ואם תרצו להתחדש באחד תצטרכו להיפרד מכ-500 דולר. לסגירת הלוק וכדי להקפיד על ההנחיות, שוב עטתה ביבר מסיכת פנים - ושוב התאימה אותה ללוק. ככה מנצחים - בפרטים הקטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully