וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת הזהב: קייט מידלטון ממחזרת שמלה יוקרתית

2.6.2020 / 10:00

הנסיך והדוכסית שלחו סרטון מצולם לאוסטרליה, שם מציינים את יום ההוקרה לצוותי החירום. מידלטון שלפה מהארון את השמלה שהיא לבשה בביקור בסידני לפני שש שנים - ועדיין נראית עליה נהדר - כדי להיראות ממוחזרת, אך מתוחכמת

רויטרס

משבר הקורונה בעיצומו ועל אף תחושת ההתרופפות והחזרה לשגרה, בארמון בבריטניה לא לוקחים סיכונים. זו בדיוק הסיבה שהנסיך וויליאם והדוכסית קייט מידלטון מעדיפים לשלוח ברכות והודעות מצולמות או לקיים שיחות וידאו בזום - מאשר להגיע פיזית לאירועים או לפגוש אנשים. וויליאם וקייט, שכבר התנסו לא מעט בצילומי וידאו בחודשיים האחרונים, עשו זאת אתמול שוב כששלחו סרטון וידיאו לאוסטרליה, שם מציינים את יום ההוקרה של "המגיבים הראשונים" - אותם צוותי חירום שעומדים בחזית בימי המגיפה ומסכנים את חייהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון הנסיך ויליאם מסר מצולם סרטון וידיאו אוסטרליה. firstresponderday, צילום מסך
חזקים בסרטוני וידאו. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון/צילום מסך, firstresponderday

מהרגלים ישנים קשה להיפטר, ואפילו שמדובר בסרטון וידאו - מידלטון ממשיכה עם חיבתה למיחזור בגדים, מה שתמיד מחזק את החיבה שלנו אליה. הדוכסית מקיימברידג' לבשה לצילומי הסרטון שמלה צהובה של רוקסנדה אילינצ'יץ' שעלותה 900 פאונד, אותה היא כבר לבשה פעמיים בעבר.

המחיר הגבוה של השמלה זו אולי הסיבה שמידלטון לא ממהרת כל כך להיפטר ממנה, כמו כן, יש סיכוי טוב שהדוכסית בחרה דווקא בשמלה הזו לצילומי סרטון תמיכה לאוסטרליה, משום שהיא לבשה אותה לראשונה ב-2014 במהלך ביקור בסידני. הסיבוב השני - גם במשחקי ווימבלדון ב-2016.

עוד בוואלה! אופנה

נסיכה אמיתית: מה קייט מידלטון לבשה לשיחת הזום שלה?

לכתבה המלאה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם טיול ניו זילנד אוסטרליה 2014. GettyImages
קייט מידלטון לובשת את השמלה של רוקסנדה אילינצ'יץ' בביקורה בסידני ב-2014/GettyImages

להשלמת הלוק הוסיפה מידלטון עגילי עלה מוזהבים של קתרין זוראידה בעלות 165 פאונד, גם אותם היא כבר ענדה בשיחות זום קודמות, כשאת את השיער היא אספה לאחור, בצורה כזו שהבליטה את העגילים. בגזרת הביוטי נרשם איפור טבעי וקליל, עם אייליינר שחור וגלוס עדין. הנסיך מצדו בחר בלוק מחויט - חליפה בכחול כהה, חולצה לבנה מכופתרת ועניבה מקושקשת בגווני כחול בהיר יותר.

"בתחילת השנה היינו עדים לאלפי כבאים שסיכנו את חייהם כדי להגן על אוסטרליה מהשריפות הקשות", אומר וויליאם בסרטון. "העולם ראה את המאמצים שלכם - והתרגש". קייט הוסיפה: "לצערנו, יש מקרה חירום נוסף עכשיו. התפרצות נגיף הקורונה איגדה פעם נוספת את צוותי החירום - רופאים, שוטרים, כבאים וצוותי תמיכה. הם עובדים מסביב לשעון כדי לשמור על האוכלוסייה ולעתים רבות מסכנים לא רק את בריאותם הפיזית - אלא גם הנפשית. כולכם ראויים לתודה גדולה".

קייט מידלטון ווימבלדון 2016. GettyImages
ושוב במשחקי ווימבלדון ב-2016/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully