וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בישראל: בגד הים המדובר של קים קרדשיאן למכירה

בשנה שעברה הצטלמה קים קרדשיאן עם בגד ים אחד מדויק בצבע שחור שלא היה ניתן להשיג במחוזותינו. כעת, חנות ראשונה בתל-אביב דואגת להביא את הפריט הנחשק. מעדכנות - רשימת ההמתנה כבר יצאה לדרך

קים קרדשיאן לא יכולה לשבת עם השמלה שלבשה (אינסטגרם)

אחד השערים הזכורים של קים קרדשיאן היה לווג האמריקני בשנה שעברה, גיליון מאי, אליו היא הצטלמה באחוזה המפוארת שלה בלוס אנג'לס. "חלמתי על הרגע הזה המון זמן", היא כתבה אז, "רבים אמרו שהוא לעולם לא יגיע. אין מילים להתחיל להביע את תחושת הכבוד של להופיע סולו לראשונה על שער הווג האמריקני". באותה הפקה נראתה קימי בשמלת סריג הדוקה של ברנדון מקסוול בצבע שמנת, שמלת סליפ כתומה של רוזטה גטי ליד הילדודס בגראג', ועל גרם המדרגות המעוקל ששימש כתפאורה נהדרת הצטלמה בבגד-ים שלם שחור בעיצוב מואבה.

אותו בגד-ים, מחמיא באופן בלתי רגיל, אחד המכסים ביותר שלבשה קימי אי פעם, שייך למותג הלונדוני מואבה, המחזיק גם בגדי ספורט מחטבים ונחשב פופולרי בקרב הכוכבות הבינלאומית. כעת, לראשונה בישראל, מעצבת מקומית דואגת לייבוא בלעדי של אותו פריט אשר לבשה קים קיי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

קים קרדשיאן, ווג ארה"ב. ווג ארה"ב, אתר רשמי
קים קרדשיאן ווסט לווג האמריקני בבגד ים של מואבה/אתר רשמי, ווג ארה"ב

בר מרום, בעלת החנות Brenda בדיזינגוף סנטר מספרת על הצעד שהוביל כבר לרשימת המתנה מטורפת בקרב העוקבות. "השנה החלטנו בפעם הראשונה להביא את בגדי הים של מואבה", מספרת מרום, "זה מותג סופר איכותי שעשה קפיצת מדרגה רצינית בשנתיים האחרונות אחרי שנראה על מלא כוכבות בעולם".

"בגד הים הספציפי הזה של קים כמעט אאוט אוף סטוק בכל העולם", היא מוסיפה, "יש לנו קשר ישיר עם המפעלים שלהם, ואנחנו מסוגלים לספק ללקוחות שלנו כל דגם שהן רוצות מהמותג בזמן די קצר. הם נתנו לנו בלעדיות בישראל וזה מדהים מבחינתי".

בשבוע הבא נוחת הדגם המדובר, 980 שקלים מחירו, דו-צדדי כשבצד אחד הוא שחור, בשני צבע גוף, אלסטי במיוחד, עם גזרה נקייה וקלאסית וכיסוי מכובד בישבן. חוץ מבגד הים המדובר שנראה על הקרדשיאנית, השכילה מרום להביא את רוב קולקציית בגדי הים (750-980 ש"ח) המשובחת של המותג הנחשב, במנעד מידות רחב מ-XS-XL - ביקיני תכלת עם חלק תחתון בגזרה גבוהה וגימור בלבן, בגד-ים שלם בטקסטורה מנצנצת, כפי שבישרנו, אחת המגמות הבולטות העונה, עם מפתח וי עמוק וקשירה באיזור המותניים ועוד דגם כתף אחת עם משולש במרכז עשוי בד סריג צפוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully