וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב הדיסקו כאן: הכלה המדהימה שהגשימה חלום בשמלת כוכבים

בתיאטרון בובות בלוס אנג'לס, חודש בלבד לפני שנגיף הקורונה אילץ את כולם להישאר בבתים, נישאו בני זוג חובבי נוסטלגיה באירוע שכולו אווירת דיסקו משנות ה-70. הכלה לבשה שמלה של גוצ'י בהשראת המט גאלה וטקס הגראמי של 2018, והחתן - לא פחות סטייל ממנה

חתונה ווג דני נלסון וקול סמית' חתונות לוס אנג'לס. Bradley Golding, אתר רשמי
מתחתנים בתוך תיאטרון בובות. דני נלסון וקול סמית'/אתר רשמי, Bradley Golding

בימים אלו ענף החתונות מתחיל להתאושש מהמשבר אחרי קיפאון של כמעט שלושה חודשים. מי שהספיק להגיד "איי דו" רגע לפני שסגרו את השאלטר על התעשייה הם דני נלסון וקול סמית', זוג מלוס אנג'לס, שהחתונה שלהם בסגנון שנות ה-70 היפנטה את ווג - ובצדק. אז אם דחיתם את החתונה בגלל הקורונה או שמראש קבעתם אותה לקיץ ואתם צפויים להינשא בקרוב, החתונה הזו בווייב הנוסטלגי יכולה לספק לכם לא מעט השראה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חתונה ווג דני נלסון וקול סמית' חתונות לוס אנג'לס. Bradley Golding, אתר רשמי
ההשראה לאירוע: האומנות של אנדי וורהול, מועדון "סטודיו 54", אווירת דיסקו ומוזיקה משנות ה-70/אתר רשמי, Bradley Golding

נלסון, שעובדת בשירות לקוחות של מותג אופנה בלוס אנג'לס, הכירה את בעלה סמית' בהופעה במיניאפוליס. היא עבדה במועדון בעיר הולדתה, והוא, יליד מנהטן, נסע לקיץ אחד למיניאפוליס - והגיע למועדון בדיוק בערב שבו היא עבדה. הם שמרו על קשר ברשתות החברתיות ורק שש שנים לאחר מכן יצאו לדייט ראשון. שלוש שנים אחרי הדייט הראשון, סמית' הציע נישואים לנלסון בנסיעה משותפת לניו יורק.

את החתונה שלהם הם ערכו בתחילת פברואר בתיאטרון מריונטות שנקרא "בוב בייקר" ונמצא בלוס אנג'לס. ההשראה לאירוע: האומנות של אנדי וורהול, המועדון "סטודיו 54", אווירת דיסקו ומוזיקה משנות ה-70. "העיצוב היה בצבעים של אדום, כתום, ורוד וצהוב. בקבלת הפנים היו רהיטים ישנים ושילבנו פרנזים בכל מקום", מספרת נלסון.

עוד בוואלה! אופנה

קצת אסקפיזם: חתונת וינטג' קסומה שתעשה לכם טוב על הלב

לכתבה המלאה

הכלה חלמה על שמלה אחת מאוד ספציפית. "לא הפסקתי לחשוב על השמלה של גוצ'י שלבשה לנה דל ריי לגראמי ב-2018 ועל התערוכה 'גופים שמיימיים' שנפתחה במט גאלה באותה שנה", היא מספרת. "הסתכלתי על השמלה הזו של גוצ'י ובגלל שאני לא יכולה להרשות אותה לעצמי, החלטתי שהיא תהיה ההשראה שלי. אבל פשוט לא הצלחתי להפסיק לחשוב עליה, אז החלטתי שלא מזיק לשאול".

ברגע הזה, הכוכבים כנראה הסתדרו בדיוק עבור נלסון. במקרה, נשארה שמלה אחת מהקולקציה הזו של גוצ'י במחלקת האאוטלט בשיקגו במידה שלה. למרות שהיא לא מדדה אותה ולמרות שמדיניות נוקשה של בית האופנה לא מאפשרת החזרות - היא החליטה שהיא מזמינה אותה. "ברגע שאימא שלי ואני שלפנו את השמלה מהקופסה - ידענו שזו האחת. גוון השנהב, הגזרה והנצנצים הם לגמרי דיסקו של שנות ה-70".

לנה דל ריי על השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי ה-60, ינואר 2018. GettyImages
השמלה של גוצ'י שלבשה לנה דל ריי בגראמי ב-2018/GettyImages

החתן מצדו לבש חליפה חומה-כחולה משובצת בסגנון טוויד בעלת שלושה חלקים - מכנסיים, וסט ובלייזר. הוא בחר בחולצה מכופתרת לבנה ועניבה חומה במרקם מחוספס, התאים את הגרביים לחליפה והרכיב את משקפי הראייה העגולים שלו.

"אנחנו אסירי תודה על כך שהספקנו לערוך את החתונה שלנו לפני שהמצב הפך להיות ממש גרוע", מסכמת נלסון. "היו לנו חברים שדחו את החתונות שלהם וזה שובר את הלב. את הימים הראשונים בתור זוג נשוי העברנו בבית, אבל הזיכרונות והתמונות לחלוטין האירו לנו את התקופה האפלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully