וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור הפרברים: היילי בולדווין יוצאת לטיול בטבע בלבוש מינימליסטי

7.6.2020 / 13:00

הפאוור קאפל ג'סטין והיילי ביבר החליטו להתנתק מאנרגיות הקורונה או מהמחאות הסוערות ברחבי ארה"ב ויצאו לקמפינג. לטובת הביקור בחווה והלינה בדרכים, בחרו השניים לוקים באווירת היציאה מהעיר

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

ג'סטין והיילי ביבר מאסו בקנדה ובלוס אנג'לס, שהיו התפאורה שלהם למשך תקופת הסגר הארוכה בשל משבר הקורונה, והחליטו לצאת לדרכים. את סוף השבוע האחרון ניצלו הפאוור קאפל לקמפינג בפארק הלאומי ביוטה, בלבוש שהולם את היציאה לדרכים וההתרחקות לפרברים. הטיול שלהם כלל, בין היתר, ביקור בחווה ולינה בקראוון - וכנראה שגם נוכחות של צלמי פפראצי שבאו להשקיף ותיעדו אותם מבלים ומשתעשעים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלכת הסטריט סטייל, שלאחרונה רמזה לנו שהיא מתגעגעת לעקבים כשיצאה לסידורים באל.איי עם סנדלים שיקיים במיוחד, התאימה הפעם את הבחירות האופנתיות שלה לנוף. ביבר לבשה שורטס קצרצרים במיוחד בצבע שחור, כאלה שלא היו עוברים את הכניסה לאף בית ספר בישראל, קרופ טופ תואם - שמציג לראווה את שרירי הבטן - ומגפיים. בכל זאת, מסוכן לצעוד בטבע בסנדלים. היא הוסיפה עגילים מוזהבים וסקראנצ'י אופנתי, אחד מהאקססוריז החביבים עליה.

עוד בוואלה! אופנה

שובה של מלכת הסטריט סטייל: היילי ביבר מטיילת בעיר בסנדלי עקב

לכתבה המלאה

הביבר לבש מכנסי ברך בצבע בורדו, חולצת טי בגוון ירוק זית וסניקרס עם גרביים עד מעל הקרסול ותיעד את כל מה שמסביבו. אחרי שהתרכז בבעלי החיים, עבר לצלם את אשתו הדוגמנית שלא חסכה בפוזות למצלמה. אולי תצא מזה תמונה טובה לאינסטוש. על אף שהשניים ברחו להתרחק מלוס אנג'לס הבוערת, שבה נערכות הפגנות בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד, הם כן התייחסו למצב ברשתות החברתיות עם פוסטים ובהם הביעו תמיכה במחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully