וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען שלום עולמי: הפאשניסטה מערב הסעודית ששווה לכם להכיר

לאמה אל אכיל בת ה-26 מהעיר ג'דה שבערב הסעודית מחזיקה ביותר מחצי מיליון עוקבים באינסטגרם - ולא בכדי. היא מציגה שם לראווה את החיים הטובים עם ביקורים באירופה, מותגי יוקרה וסטייל אלגנטי ומדויק

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

בימים שבהם השנאה מציפה את רחובות ארצות הברית עד כדי הרס, ביזה ואלימות - החלטנו לפנות מקום לקצת אהבה ולפתוח את הלב לתרבויות אחרות, כאלה שאנחנו בדרך כלל לא נחשפים אליהם. לכן, אנחנו שמחות להפנות את הזרקור לאחת הפאשניסטות הכי בולטות בערב הסעודית. לאמה אל אכיל, בת 26 מהעיר ג'דה, מחזיקה ביותר מחצי מיליון עוקבים - ולא בכדי. היא בלוגרית אופנה וביוטי, נשואה ואימא לילד קטן - ואוהבת מאוד לצאת מגבולות המדינה בכדי לחוות את תעשיית האופנה באירופה ובארצות הברית תוך כדי שהיא מתעדת את "החיים הטובים" לאינסטגרם שלה.

אם ציפיתן לחשבון אינסטה צנוע שבו לאמה בעיקר מתהדרת בחיג'אבים צבעוניים ומעוצבים - אז לא הפעם. היא ממש לא הסטריאוטיפ של אישה בערב הסעודית. אז נכון, לא תראו אצלה ביקיני או מחשופים עמוקים, אבל לאמה ממש לא מפחדת להציג קצת עור. יש לה סטייל אירופאי שמתממשק עם הטרנדים החמים בעולם, בשילוב של לא מעט פריטי יוקרה וביניהם שאנל, דיור, בוטגה, הרמס, אוף וויט ונוספים ובעברה אף שיתפה פעולה עם המותג בולגרי.

מלבד מותגי על מהעולם, היא מפרגנת גם למעצבים מקומיים מערב הסעודית וממדינות ערביות נוספות במזרח התיכון כמו כווית או טורקיה. הסטייל שלה כאמור מאוד אלגנטי ומהודק, היא לא מפחדת מצבעוניות אך כן תעדיף מונוכרומטיות ולא הדפסים משוגעים. יש לה אקססוריז יוקרתיים אותם היא משלבת בחוכמה בכל הופעה: משקפי שמש, כפפות, עגילי אוברסייז, תיקים וכובעים וגם בגזרת הביוטי לא נתקלנו באכזבות.

עוד בוואלה! אופנה

הטופ שבטופ: לפנטז על חופשת קיץ בחזיית סטרפלס מתקתקה

לכתבה המלאה

לאמה למדה עיצוב אופנה באוניבריסטה דאר אל אקמה היוקרתית בערב הסעודית שמיועדת לנשים בלבד והרימה פרויקט סיום מושקע עם קולקציה שלמה בעיצובה. כיוםהיא משפיענית במשרה מלאה, ובוחרת את שיתופי הפעולה שלה בקפידה. קצת לפני התפרצות הקורונה היא ביקרה באירועי אופנה בדובאי, בשבועות האופנה בפריז, בלונדון ובניו יורק והוזמנה לאירועים של מותגי אופנה וביוטי, בהם גם אירוע גדול של מאק.

ואולם, הדברים שהיא באמת מייחלת להם הם שוויון זכויות לנשים במדינתה. ב-2018, אז אושר לראשונה לנשים בערב הסעודית לנהוג, היא פרסמה פוסט באינסטגרם שבו שיבחה את ההחלטה. "יום היסטורי", כתבה בזמנו. "לא יכולה לחכות לרגע שבו אנהג בעצמי". מאז, היא הספיקה להפוך לשגרירה של מותג רכבי היוקרה רולס רויס ולצלם פרסומות ותוכן לרשתות החברתיות עבור המותג. בינתיים, היא עדיין לא צולמה נוהגת באמת, אלא לכל היותר יושבת ליד ההגה - אבל גם זה צעד עצום עבור המדינה שמדירה נשים מהמרחב הציבורי. למען שלום עולמי וזהירות בדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully