וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוק המחאה: ג'ניפר לופז יצאה להפגין בחליפת טאי-דאי ומסיכת פנים

8.6.2020 / 11:15

ג'יי לו ואלכס רודריגז החליטו לקחת את התמיכה שלהם במחאה בארה"ב צעד אחד קדימה - והצטרפו להפגנה בהוליווד. האאוטפיט הנבחר השתלב טוב בנוף, והם כמובן לא שכחו להקפיד על ההנחיות

צילום: רויטרס, עריכה: שאול אדם

המחאות הסוערות בארצות הברית בשל מותו של ג'ורג' פלויד מסרבות להסתיים, ונראה כי הן רק מסלימות מיום ליום. ואולם, אם שמים בצד את האלימות, הביזה וההרס - מדובר במחאות שבאות לקדם נושא חשוב ומטרתן נעלה. רבים מבין הכוכבים הבינלאומיים הביעו תמיכה ברשתות החברתיות מאז המוות המצמרר, ופרסמו פוסטים רבים נגד גזענות, אלימות ואפליה. כשהמחאה רק החלה, התמיכה מצד הכוכבים נשארה מקוונת בלבד, אך ככל שעוברים הימים - יותר ויותר סלבריטאים יוצאים החוצה מבתיהם ומצטרפים להפגנות. אמילי רטאייקאוסקי הייתה החלוצה, אחריה יצאו גם קארה דלווין ופריס ג'קסון - ומאז הרשימה רק הולכת וגדלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אתמול (ראשון) היו אלה ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז שהצטרפו להפגנה בהוליווד. השניים ניסו לשמור על ההנחיות הבריאותיות, כי בכל זאת מדובר בתקופת קורונה, אך לא חששו להתערבב עם ההמון, לאחוז שלטים ולהיות אקטיביים. מלבד מסיכת פנים שחורה וכפפות חד-פעמיות כחולות, לוק המחאה של ג'יי לו כלל חליפת טאי דאי בשחור-לבן של המותג myrrhe מלוס אנג'לס, מכנסי טרנינג וקפוצ'ון תואם. היא נעלה סניקרס לבנות של The kooples שהיא מחבבת במיוחד והשלימה את ההופעה במשקפי שמש שחורים וכהים של המותג האוסטרלי Quay. בלי טיפה של גלאם אבל עם המון סטייל, היא לגמרי השתלבה בנוף.

לופז אחזה בשלט שעליו כתוב "Black Lives Matter", בעוד הארוס שלה אחז בשלט שעם הכיתוב: "Enough is Enough". אחר כך הוא עבר להחזיק שלט אחר שעליו כתוב: " Let's get loud for Black Lives Matter" - משחק מילים מתחכם עם שיר מוכר של לופז, למי שלא זיהה. כשיח"צ והפגנה שזורים זה בזה.

עוד בוואלה! אופנה

"צדק לג'ורג' פלויד": תעשיית האופנה נרתמת למאבק נגד אלימות משטרתית בארה"ב

לכתבה המלאה

בני הזוג הנוצצים לא היו היחידים שיצאו לרחובות לזעוק את זעקת הקהילה השחורה בארצות הברית. השחקן ג'יימי פוקס הגיע גם הוא להפגנה. לצדו נראו גם "הפושע החתיך בעולם" ג'רמי מיקס, ונסה הודג'נס, קאיה גרבר ונוספים. יום קודם לכן היו אלה ביילי אייליש, הארי סטיילס ומדונה שהצטרפה להפגנות בחליפת נייק וקביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully