וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערימות של יצירתיות: דף האינסטגרם המדהים של המאפרת פרנסס אוסליבן

פרנסס אוסליבן הבריטית היא המאפרת מאחורי חשבון האינסטגרם המצליח "ביוטי ספוק". בעמוד שלה היא משתפת מראות שלמים שהיא יוצרת בהשראת תקופות היסטוריות או סרטי מדע בדיוני. התוצאה - שומטת לסתות

לא הרבה מכירים את פרנסס אוסליבן. לעומת זאת, אם תשאלו חובבי איפור באינסטגרם אם הם מכירים את "ביוטי ספוק", אז כבר יש יותר סיכוי שתקבלו תשובות חיוביות. פרנסס אוסליבן, כאמור - בעלת חשבון האינסטגרם "ביוטי ספוק", היא מאפרת, דוגמנית ומשפיענית רשת מלונדון שמחזיקה כמעט בחצי מיליון עוקבים. החשבון שלה מלא במראות שהיא עצמה יוצרת בכישרון רב שכוללים איפור ותלבושות תקופתיות או סוריאליסטיות. התוצאה כמובן, מעוררת השראה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בראיונות שהעניקה בעבר סיפרה אוסליבן כי מגיל צעיר נמשכה לאומנות, ומהר מאוד מצאה את עצמה מתמקצעת באיפור פנים וגוף. "כשגדלתי ונדרשתי לבחור קריירה ידעתי שאני חייבת לעסוק באומנות. החלטתי לערבב את כל הדברים שאני אוהבת - אומנות, צילום, אופנה ואיפור". היא למדה אופנה ואיפור בלונדון ומאז עוסקת בתחום ובין היתר, כבר הספיקה לשתף פעולה עם כמה מותגים נחשבים כמו מאק וניקס.

בחשבון האינסטגרם שלה אפשר למצוא מראות באמת יוצאי דופן. כאלה שנראו כאילו צולמו בשנות ה-50 או בשנות ה-20, עם תלבושות היסטוריות תואמות לתקופה - פיאות גדולות, אקססוריז, לוקיישנים וכמובן - איפור מאוד מדויק, שמעצים את פניה החזקות. מלבד אלו, אפשר גם למצוא אצלה שילוב של סרטי מדע בדיוני, סרטי אימה וסרטי חייזרים. וגם כאן, יש את כל החבילה. פנים צבועות, פיאות מוגזמות ולבוש תואם לאווירה.

עוד בוואלה! אופנה

למאפרת הצמודה של נינט יש טיפ לא נורמלי לשפתיים חושניות

לכתבה המלאה

לדבריה, היא מקבלת השראות למראות הייחודים שהיא יוצרת מאומנות, אופנה, סרטים ואדריכלות. היא אף פעם לא נשארת רק בעולמות האיפור ולכל עבודה שלה מצרפת כאמור תפאורה שלמה. "אף פעם לא ניסיתי להיות אושיית אינסטגרם, פשוט עשיתי דברים שאני אוהבת - וזה קרה", היא מסכמת באחד מהראיונות שלה. "אני לא משתפת את העבודות שלי באינסטגרם בשביל אנשים אחרים, אני פשוט עושה את מה שאני אוהבת - ורואים את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • איפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully