וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאהבנו: לסאקס יש מותג חדש עם בדים חלומיים

10.6.2020 / 12:15

סאקס משיקים לראשונה בישראל את מותג הריזורט שלהם, שנמכר בשנים האחרונות בסניפים באירופה והעיצובים מוכיחים כי לחלוטין יש למה לצפות. גזרות מתנפנפות, בדים מפנקים וצבעוניות מרגיעה - כניסה הולמת לקיץ 2020

צילום: דייב שחר; עריכה: רן צימט

בווידאו: קולקציית החורף של סאקס שנת 2013.

חובבות הניחוח הצרפתי והפלרטטני תמיד ימצאו עצמן בסאקס, המותג הישראלי מאחוריו עומדת רונית חלפון, המייסדת והבעלים ולצידה בתה בר, שאט אט מצליחה לשזור את טעמה האישי וחותמה בתוך החברה עם מענה לפריטים הכי הכרחיים במלתחה הנשית.

הקיץ משיקים בסאקס את הבייבי החדש - ME369, קומבינציה של 'אני' וספרות המזל של חלפון. מותג הריזורט היה משווק עד כה רק באירופה, והשנה לראשונה נכנס גם לשוק הישראלי. חלפון מספרת כי בכל ביקוריה הדחופים בחו"ל לצורכי עבודה ונופשים גם יחד, היא זיהתה צורך ממשי בשוק - בגדי חופשה. כאלו שאת יכולה להתפנפן איתם במיקונוס, אבל רלוונטים לא פחות לכל בילוי ליל קיץ ישראלי. קטגוריית בגדי הריזורט אכן תפסה תאוצה בשנים האחרונה בתעשיית האופנה הבינלאומית, ממותגי יוקרה ועד רשתות מסחריות וכעת מותג כחול-לבן מצטרף למגמה הבולטת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סאקס. שי יחזקאל,
הבייבי החדש - Me369 לסאקס/שי יחזקאל

ב-ME369 יש דגש מובהק על גזרות משוחררות ובדים צפים, גוונים חולמניים מלימונדה, חול, אפרסק, ורוד וירוק מנטה בהיר, משחקי שקיפויות רבים ו-100% לינן, אחד הבדים המפנקים שמרגיש כמין אבולוציה של פשתן, אך כזה שמגיע עשוי, וחוסך את המבוכה של קימטוטים לאחר ישיבה ממושכת.

לקראת יולי, בשיאה של העונה החמה ישחררו במותג הבת החדש עוד ליין, צבעוני וקיצי אף יותר עם רקמות מעניינות, טאי דאי, פרינטים ססגוניים בצבעוניות של סגול, כחול, כתום, שחור, ירוק ובז' כשהכל עשוי בדים טבעיים, אחד מאבני היסוד של המותג.

סאקס. שי יחזקאל,
גזרות משוחררות ובדים צפים/שי יחזקאל

הקו המנחה והמרכזי של סאקס מאז הוא ומתמיד הוא נוחות. נראה כי בכל העיצובים ישנה מחשבה מדויקת על עניין התחושה, כשהלקוחה הייעודית של המותג היא כזו שאוהבת להתלבש, יכולה לשלם, ובו בזמן מנסה לשדר סטייל לא מתאמץ. הקולקציות משוחררות בפעימות בכל עונה מראסטיק ריזורט - בוהו שיק ופריטי קז'ואל, דרך קולקציית חיתול נהדרת, כשמה כן היא, עשויה מחומרים המדמים את חיתול הטטרה של ילדיכן, חליפות ספורט איכותיות - ה'מאסט הב' של השנתיים האחרונות, ולקראת עונת החתונות באוגוסט-ספטמבר (מינוס גל שני) עתידה לצאת קולקציית ערב משובחת. שמלות ערב עם נגיעות לורקס כסופות, בגווני שחור ושמנת, חצאיות מידי אותן ניתן לשלב גם עם טי-שירט לבנה ולקבל מראה מהפנט וחולצות יד אחת עם אלמנט פפיון בכתף.

בר חלפון, שבשנה שעברה השיקה את קולקציית הקפסולה שלה לילדים לקראת לידתה של בתה הראשונה, נותנת השנה גם מענה לגברים עם בייסיקים מחליפות טרנינג של מכנסיים עם קפוצ'ון תואם וטי-שירטים עם הכיתוב Savior, כשהכל 100% כותנה אורגנית.

טווח מחירים ל-Me369 מ-438 ועד 840 שקלים.
ניתן להשיג בחנויות סאקס ובאתר.

סאקס. שי יחזקאל,
קולקציית הקיץ של סאקס נפתחת בבוהו שיק משובח/שי יחזקאל

עוד בוואלה!

הטופ שבטופ: לפנטז על חופשת קיץ בחזיית סטרפלס מתקתקה

לכתבה המלאה
סאקס. שי יחזקאל,
ME369, שמלות קומות שקופות/שי יחזקאל
סאקס. שי יחזקאל,
ללקוחה שאוהבת להתלבש ולשדר סטייל לא מתאמץ/שי יחזקאל
סאקס. שי יחזקאל,
בקרוב תושק גם קולקציית בגדי הערב/שי יחזקאל
סאקס. שי יחזקאל,
יש מענה גם לגבר - ליין טרניניגים וחולצות טי-שירט/שי יחזקאל
סאקס. שי יחזקאל,
חליפות שני חלקים תואמות בצבעי בסיס/שי יחזקאל
סאקס. שי יחזקאל,
קיץ 2020 בסאקס/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully