וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו את הסכסוך בצד: ראניה מלכת ירדן שוב מוכיחה שהיא מתלבשת מצטיינת

9.6.2020 / 11:40

המלכה הגיעה לתמוך בצוותים רפואיים שעבדו קשה בתקופת הקורונה והזכירה לנו שלא צריך שטיח אדום כדי להתלבש מושלם. ראניה מדייקת גם בקז'ואל ובלי אף מילה על הצרות הפוליטיות עם השכנה

yes

פוליטיקה בצד אחד, אופנה בצד אחר. בימים אלו לפעמים נראה כי היחסים בין ירדן לישראל מתערערים וקיים חשש ממשי מפגיעה אנושה ובלתי הפיכה, שתבטל את הסכם השלום. ואולם, אנחנו לא כאן לדון בהשלכות מדיניות של צעדים ממשלתיים כאלה או אחרים. אנחנו כאן כדי להתרפק על חביבת הסטייל שלנו מעבר לגבול, הלוא היא ראניה אל-עבדאללה, מלכת ירדן, שאף פעם לא מאכזבת אותנו בבחירות האופנתיות שלה.

אז בואו נצלול לקצת אסקפיזם מוויכוחים פוליטיים הרי גורל, ונתפנה לדבר על הבגדים שלבשה המלכה בפגישה עם מתנדבים בארגוני בריאות שונים, שעבדו לילות כימים בתקופת הקורונה. כי בניגוד לפוליטיקה, הווירוס לא מבחין בין לאומים, גזעים, צבעים או מגדרים - ופגע בכל מדינות העולם. היות וגם בירדן מתמודדים עם השלכות הנגיף, המלכה יצאה לפגוש מומחים ומתנדבים ולשמוע מהם על ההתמודדות עם התפשטות המחלה בחודשים האחרונים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

במפגש מהסוג הזה אין צורך בלוק שטיח אדום, אבל גם בקז'ואל המלכה ראניה פשוט מדייקת. הלוק הנבחר: מכנסיים מחויטים בצבע כחול כהה של בית האופנה קלואה לצד חולצה מכופתרת בפסים תכלת-לבן של המעצבת הקולומביאנית סילביה צ'רסי, עם צווארון, שרוולים תפוחים ופוסי-בואו לקינוח. לסיומת קלאסית הוסיפה המלכה סטילטו בצבע שחור וכמובן שהקפידה על ההנחיות ולכן הגיעה למפגש עם מסיכת פנים לבנה, אותה הניחה מדי פעם על הסנטר, כמעט כמו כולנו.

"זה משמח לראות שכל כך הרבה אנשים עזרו במהלך החודשים האחרונים", כתבה המלכה ראניה בחשבון האינסטגרם שלה בפוסט ששיתפה לאחר המפגש. "עבודתם של הצוותים הייתה חיונית והכרחית בכל עניין הקורונה. תודה לכם".

עוד בוואלה! אופנה

מותג של בנות מלוכה: אפילו ראניה מלכת ירדן לובשת זארה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully