וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלזה הוסק בביקיני הכי אידיאולוגי שיש

10.6.2020 / 8:00

דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט ללא ספק נהנתה מסגר הקורונה. אבל התקופה הזו נגמרה, והיא יצאה החוצה אל חוף הים, שם חגגה את "יום האוקיינוסים העולמי" בביקיני קטנטן וצבעוני, תיק מעצבים ובנדנה שיקית. אז מה הקשר של כל זה למחאות בארה"ב?

צילומים אלזה הוסק/אינסטגרם רשמי

אם יש מישהי שנכנסה לנו ללב בתקופת הקורונה, הרי שמדובר באלזה הוסק, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר שהראתה לנו שאפשר להיות בסגר בבית - ועדין לשדר גלאם ופאשן. עכשיו, כשסוף סוף מותר לצאת החוצה ולנשום אוויר, היא מציינת את "יום האוקיינוסים" בביקיני קטנטן וצבעוני ובנדנדה שיקית וטרנדית.

הוסק בת ה-31 פרסמה ל-6.1 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם תמונה לוהטת במיוחד בחוף הים, בה היא לובשת ביקיני פסים בצבעוניות משוגעת של כחול, תכלת, ורוד, ירוק, כתום וסגול. בגד הים שייך למותג האמריקני הצעיר mirror palais בעיצובו של מרסלו גאיה, והעלות שלו 95 דולר לכל פיס - חלק עליון וחלק תחתון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לרוע מזלכן, אם חשקה נפשכן בביקיני דומה - תיאלצו להמתין. במותג הודיעו שעד להודעה חדשה לא ניתן יהיה לבצע הזמנות נוספות, וזאת בשל ההפגנות של תנועת Black lives matter שמתרחשות ברחבי ארצות הברית. ההחלטה נובעת מסולידריות של המעצב עם המחאה. "כעסק חדש שהוקם לפני פחות משנה, אנחנו רוצים להבליט את מי שאנחנו ומה שאנחנו מאמינים בו", כתב. במקום זאת, במותג מפנים את הלקוחות לתמוך בארגונים ועסקים של הקהילה השחורה, וללמוד את ההיסטוריה של אמריקה, בה ניכר כי האוכלוסייה השחורה מופלית לרעה.

עוד בוואלה! אופנה

הענף במשבר והיא פורחת: הבידוד הגאוני של אלזה הוסק

לכתבה המלאה

הוסק בכל אופן הספיקה להצטייד בביקיני לפני המחאות הסוערות שמבעירות את ארצות הברית, ושהובילו את המותג לעצור את המשלוחים וההזמנות. במקרה או שלא, היא בחרה בביקיני של מותג בעל אג'נדה ברורה כדי לקדם מסרים של אהבת האדם וכדור הארץ. "היום זהו יום האוקיינוסים העולמי", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה לצד התמונה בבגד הים. "בואו נמשיך לשנות, לדאוג, ללמוד ולאהוב אחד את השני ואת הבית שלנו - כדור הארץ". בתמונה נוספת היא שיתפה את הביקיני לצד תיק טרנדי של בוטגה ונטה בגוון כחול בוהק שתאם בצורה מושלמת לביקיני.

בכך, סוגרת הוסק, נסיכת הסגר, את התקופה המוצלחת שלה בתוך הבית. בזמן שהעולם קרס - היא פרחה, והצליחה למנף היטב את הנוכחות שלה ברשתות החברתיות ואת הצמא האדיר של העוקבות שלה לתוכן מעניין שיפיג את השיעמום. השאלה היחידה שנותר לשאול היא - האם היא תצליח לשמר לאורך זמן את ההישגים מהקורונה, או שהיא מאלה שדווקא מייחלות לגל שני?

  • עוד באותו נושא:
  • אלזה הוסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully