וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרוגות: כולנו צריכות מכנסיים קצרים הקיץ, במיוחד כאלה

14.6.2020 / 8:00

השיח סביב המכנסיים הקצרים הוביל אותנו למגמה חדשה שמשתלטת על הרשת - מכנסיים קצרצרים מבד סריג מהמותגים היוקרתיים ועד הרשתות העממיות. הנועזות ישלבו טופ קטנטן, יש כאלה שיבחרו בגופיית סבא בסיסית והמעודנות ינסו לאזן עם מכופתרת הנתחבת באופן מרושל

אתר רשמי

סערת המכנסיים הקצרים שהצליחה לאחרונה להדיח את מגיפת הקורונה מהכותרות למספר ימים לא מבוטל, תראה כמו משחק ילדים לעומת מגמת המכנסונים שמשתלטת על הרשת בימים אלו. ה'הוט פנטס' - מכנסי טייטס צמודים וקצרצרים - הם הדבר הלוהט כרגע ורמת הנועזות שלהם עושה בית-ספר לאותם שורטס תמימים שהצליחו להשתחל לשיח כטרנד שהליגיטמיות שלו מוטלת בספק. למרות הסברה המקובלת, בארץ בכל אופן, הגורסת שהילדות והנערות של 2020 מתהלכות בשיא חדש של אורך מכנסיים, בניינטיז ההוט פנטס נחשבו לכיסוי פופולרי במסדרונות התיכון. ואנחנו לא סתם טוענות את זה. היינו שם, לבשנו אותם, ולא רק אנחנו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אז עכשיו הם שבים ללב הלגיטימציה באבולוציה סרוגה ומטריפה בחסות כמה נותני טון נחשבים ביניהם מיו מיו בדגם קומופלאז' סרוג (390$) וז'קמוס בדגם Le Short בגווני פסטל שונים ($210-180), ובנוסף מחלחלים לאוספים של לייבלים פחות גבוהים המציעים אופציות מחיר ריאליות יותר. אם להיות כנות, בניינטיז היו שקראו לסגנון המדובר 'מכנסי דXXק אותי', כינוי שלא היה עובר היום בשקט, רק שבעידן ההוא היינו מורגלות להתעלם בגאון מאמרות משפילות, להמשיך ללכת לצופים ולחרוש לבגרויות. היה ברור לנו שאורך המכנסיים שאנחנו לובשות לא מגדיר אותנו בשום צורה ואופן.

הקאמבק של הגזרה הידועה לשימצה כולל גם כאלו עם פאייטים בלוק של תחתון מחטב מטעם בית האופנה דולצ'ה וגבאנה, או בסטייל מחוייט יותר מסאטן שחור מגורען של סן לורן. אבל חייבות להודות שיש משהו בגרסה הסרוגה שנותן קונטרה מעדנת שמרגיעה את הלהט שבדבר. בטח ובטח בתקופה בה לא מעט פאשניסטות מצטלמות איתם באווירה ביתית.

השילוב הנכון של הפריט הוא עם חולצת כפתורים לבנה הנתחבת באופן מרושל כלשהו או עם גופיית סבא פשוטה - עוד נספח ניינטיזי ששב לחיינו בסערה. יש גם כאלה שנמכרים בסט עם טופ סרוג תואם ומי שרוצה לעוף עם הנועזות מוזמנת לצוות לסיפור חולצת בטן.

עוד בוואלה!

טנק יו, נקסט: שלושה טרנדים שנסתדר בלעדיהם בקיץ 2020

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully