וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה מדוגמנית: הנשים החזקות בתעשיית האופנה תורמות למטרה חשובה

אירינה שייק, הלנה כריסטנסן, ג'יג'י חדיד ועוד עשרים דוגמניות מהמובילות בתעשייה שילבו כוחות עם מגזין ווג הבריטי והציעו למכירה פומבית את מיטב הפריטים שיש להן בארון. כל הקודם זוכה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בווידאו: ג'יג'י חדיד לווג הבריטי.

את גיליון יולי של מגזין ווג הבריטי החליטו להקדיש למכירה פומבית למען מטרות חשובות, על רקע הרצח של ג'ורג' פלויד בידי שוטר אמריקני. עורך המגזין, אדוארד אנינפול, הגה את הרעיון בו הדוגמניות הנחשבות ביותר בתעשייה יעלו סלפי סגר כשהן מפרסמות את הפריט היוקרתי מארונן, אותו הן מציעות למכירה.

בשיתוף עם פלטפורמת הריטייל Hardly ever worn it, כשכל ההכנסות מוקדשות לארגון NAACP שפועל למען שוויון זכויות לשחורים בארה"ב, הצטלמו 23 דוגמניות מהמובילות בתחום ומאתמול (שלישי), למשך 72 שעות ניתן לרכוש אונליין את הפריטים איתם הן מצולמות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ג'יג'י חדיד מציעה את חצאית הדיור שלה ואת תיק האוכף שצולם על גבו של זאין מאליק, אשלי גרהאם, שלא מפסיקה להתבטא בנושא הרצח וההפגנות שמתסיסות את ארה"ב, מציעה את השמלה המטורפת אשר עיצב לה כריסטיאן סיריאנו לטקס פרסי המעצבים, הלנה כריסטנסן הצטלמה בשמלת מעטפת וינטג' של דיור, אותה לבשה בעבר לאפטר פארטי של האוסקר כשהמכירה מתחילה ב-100 פאונד, ואדוט אקש מוסרת את תיק השאנל הכחול שלה, אותו קיבלה במתנה בתצוגה האחרונה בה צעדה עבור המותג.

אירינה שייק בחרה במותג הבית ברברי וסיפקה סלפי מקלחת פוטוגני כשהיא מציעה למכירה את התיק וחצאית הסילק המנומרת, אמבר וולטה בשמלת קוקטייל של ורסצ'ה אותה לבשה לפרונט רואו במילאנו לפני כמה עונות, וקנדיס סוונפול החליטה לתרום את תיק השאנל השחור השחור שלה, במחיר התחלתי של 200 פאונד, "הרכישה הראשונה שלי אי פעם בשאנל בניו יורק", מספרת סוונפול.


תעשיית הבידור והאופנה לא נותרה אדישה לרצח של ג'ורג' פלויד. אמילי רטאייקאוסקי, ג'ניפר לופז ואפילו מדונה יצאו להפגין, חברות אופנה מנייקי ועד מאק יצאו בקמפיינים לאות הזדהות, ופיד האינסטגרם מוצף בריבועים שחורים כבר מעל לשבוע. הגזענות בעולם חיה ובועטת, סביר להניח כי תיק קטן של שאנל או חצאית יוקרתית של ברברי לא יעשו את ההבדל, אבל גם זו התחלה.

עוד בוואלה!

אוריה עזרן: "זה בסדר שאני גם יפה וגם מצליחה, אין לי במה להתבייש"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully