וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת מלתחה? ממש לא: הכוכבת הבריטית שלא השאירה מקום לדימיון

שופטת הריאליטי הידועה מאנגליה אמנדה הולדן, הגיעה לתכנית הרדיו שלה בשמלת כיווצים מעולה של רשת מסחרית, אך שכחה דבר קטן ומהותי. צלמי הפפראצי כמובן הסתערו לתעד

צילום מסך

בווידאו: תאונת המלתחה של בריטני ספירס.

כשאנחנו מדברות על תאונת מלתחה, אנחנו לרוב מתכוונות למקרים בהם האושיה המצולמת לא ממש שולטת. למשל - תג המחיר שהתנפנף מהשמלה של מייגן מרקל כשירדה מהמטוס בימיה כדוכסית, המחטב של קים שבצבץ מבעד לשמלה הקצרצרה, או עיגולי הזיעה של ג'ניפר לופז בשמלת עור הדוקה בשיאו של חודש אוגוסט הלוהט.

אמנדה לואיז הולדן היא אחת מכוכבות הטלוויזיה המוכרות ביותר באנגליה, היא שחקנית וזמרת, השתתפה בעשרות מחזות זמר ומשנת 2007 מחזיקה בתואר הנחשק של שופטת בתחרות הכישרונות הגדולה "Britain's Got Talent" .

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אמנדה הולדן. splash
תאונת מלתחה? לא בדיוק. המנחה הבריטית אמנדה הולדן/splash

השבוע פופרצה הולדן בת ה-49 כשהיא יוצאת מתכנית הבוקר שלה ברדיו Heart FM בלונדון בשמלת כיווצים מוצלחת של זארה בגוון פודרה על גבול הניוד ועם מטריה להגנה מפני הגשם בכל צבעי הקשת, ייתכן ולאות הזדהות עם חודש הגאווה. הטקסטורה הכה מדוברת של השמלה, התפרשה עד לחלק התחתון, שם כבר הפכה לפליסה, והיא בעלת שרוולים ארוכים וצווארון גבוה, לוק חסוד וצנוע לכל הדעות.

אמנדה הולדן. splash
יש במה להתגאות. הולדן בשמלת כיווצים של זארה/splash

אמה מה, הולדן, שבעבר הודתה כי היא "מאוד מודעת לעצמה" בכל הנוגע למשיכת תשומת לב, החליטה כי אין צורך בחזייה בלוק הנבחר וכאמור היה כמעט ובלתי אפשרי להתעלם מהתוצאות החושפניות. אם בכל זאת תרצו לאמץ את השמלה של הולדן, אנחנו נכוון דווקא על תוספת חזייה, ודעו כי העלות היא כ-350 שקלים ברשת זארה. אם ממש התלהבתן מה'וויב' של הולדן - תוכלו לצרף גם תיק קלאץ' של לואי ויטון בדיוק כמוה.

עוד בוואלה!

לווג וויליאמס יש את הסטייל ההריוני הכי טוב שראינו לאחרונה

לכתבה המלאה
אמנדה הולדן. splash
חזייה לא הייתה גורעת מהשמלה, בוודאות/splash
אמנדה הולדן. splash
מה שכן, נשמעה לטרנד הכי חם של העונה/splash
אמנדה הולדן. splash
תיק של לואי ויטון להשלמת הלוק והיידה לרדיו/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully