וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך היא נראית? מיליון דולר: הסיפור מאחורי הלוק המטורף של נועה קירל

14.6.2020 / 9:30

גל אולמן רק בן 20 ועדיין לא למד עיצוב אופנה - אבל הוא כבר זה שנבחר לעצב לכוכבת הפופ נועה קירל את חליפת הדולרים, שלבשה בקליפ החדש "מיליון דולר". "זה בגד ממש לא נוח, שאפו שבחרה ללבוש אותו", הוא מספר

נועה קירל/נועה קירל במסיבת יום ההולדת ה-18 שלה (צמילום: רפי דלויה)

אם לא זמזמתם בסוף השבוע האחרון "איך אני נראית - מיליון דולר", כנראה שאתם ממש מנותקים מתרבות הפופ בישראל. נועה קירל, אחת מהכוכבות הגדולות היום בארץ, הוציאה בשבוע שעבר שיר חדש, פוטנציאל ללהיט, ואיתו קליפ מסקרן ומושקע. במהלך הקליפ לבשה קירל לא פחות מחמישה לוקים וגם הגניבה פרסומת אחת די בולטת למותג אופנה מוכר, טרמינל איקס.

מאחורי הלוק הפרוע של הקליפ, חליפת הדולרים, עומד מעצב צעיר וחסר ניסיון, שרק לפני שנה גילה שעיצוב אופנה זו התשוקה שלו. "חליפת הדולרים שעיצבתי היא בדיוק מה שנועה קירל משדרת - נשיות עדינה עם עוצמתיות ונוכחות", מספר המעצב גל אולמן. הוא רק בן 20 ובשנה הבאה יתחיל ללמוד עיצוב אופנה בשנקר, אבל ברשימת הלקוחות שלו כבר יש כמה שמות מוכרים. בין היתר, בן הזוג של נועה קירל יהונתן מרגי, כוכב הנוער עומר חזן והזמר והרקדן סטפן. נועה קירל, כך מתברר, היא לקוחה חוזרת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
"הבאתי לאיתי ונועה כמה אפשרויות - ובסוף הם בחרו את הלוק שבקליפ". נועה קירל לובשת גל אולמן/ערן לוי

"כבר הלבשתי את נועה קירל בעבר להפקת אופנה בכיכוכבה", הוא חושף. "תמיד רציתי להלביש אותה, אז חפרתי לסטייליסט שלה איתי בצלאלי במשך תקופה. בסוף הוא הסכים לקחת אאוטפיט שהכנתי - חליפת משבצות ומסיכה תואמת - להפקה של קירל. שם נוצר הקשר בינינו ודאגתי לשמור עליו. לקראת יציאת הקליפ הוא ביקש שאעצב לה לוק בנושא דולרים. הבאתי לאיתי ונועה כמה אפשרויות - ובסוף הם בחרו את הלוק שאתם רואים בקליפ 'מיליון דולר'", הוא ממשיך.

"מדובר בבגד גוף מלייקרה ומעליו חליפה מכמה שכבות. השכבה שהכי רואים עשויה מבד ניילון שקוף וקשיח, לצד בד טול בשילוב של שטרות - וכמובן כובע תואם", מפרט אולמן. "חייב להגיד שאפו לנועה ואיתי שבחרו בחליפה הזו. זו חליפה שממש קשה ללבוש אותה, זה עשוי מחומר מאוד לא נוח, אבל באמת שרק היא מסוגלת. איתי הסטייליסט שלה מדהים, כי הוא יודע לדייק לנועה את הדברים שהכי נכונים לה".

עוד בוואלה! אופנה

התאהבנו: לסאקס יש מותג חדש עם בדים חלומיים

לכתבה המלאה
נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
שכבה מבד ניילון עם בד טול ושילוב שטרות/ערן לוי

הלוק הנבחר, כאמור, היה תוצאה של חשיבה משותפת בין אולמן לבין הסטייליסט הצמוד בצלאלי. "חשבנו בהתחלה על בגד גוף שעליו מודבקים מלא שטרות, אבל זה נפסל", מספר אולמן. "גם חשבנו על בגד גוף סטרפלס עם מכנסיים קצרים ומעליו חליפה בצבע ירוק שקוף, בלי שטרות בתוך בד הניילון. אבל בסוף בחרנו את מה שבחרנו".

מלבד הלוק בעיצובו של אולמן, קירל לובשת במהלך הקליפ גם שמלה נוצצת בעיצובו של אלון ליבנה, אוברול לבן מלטקס וחליפת רשת שעיצב עומר יהב, העוזר האישי של בצלאלי, גם הוא מעצב צעיר בתחילת דרכו, רק בן 24, וכן לוק של בלנסיאגה מפקטורי 54, יחד עם תכשיטים של המעצבות קרן וולף ומאיה גלר. "כל לוק הוא משהו אחר וזה העניין - להראות ורסטיליות. לנועה יש את התכונה שכל כוכבת חייבת שתהיה לה - החזקת לוקים. היא פשוט גאונה בזה", מספר הסטייליסט בצלאלי.

נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
"גאונה בהחזקת לוקים". נועה קירל בשמלה של אלון ליבנה/ערן לוי

המשתתפים בקליפ לובשים כולם בגדים בעיצובם של סטודנטים או בוגרים לעיצוב אופנה בשנקר, וניכר כי זו בחירה שמאפיינת את בצלאלי. הוא לא חושש לסמוך על מעצבים צעירים ואפילו מעדיף לפנות אליהם ולא אל מעצבים מוכרים, גדולים ועסוקים. הסיבה לכך, לפי מה שהוא מספר, היא זיכרון כואב מתחילת הדרך שלו, אז הרגיש לא בנוח לפנות ולבקש בגדים ממעצבים מוכרים להפקות שבהן עבד. היום הוא כבר מלביש כוכבות ענק, כמו קירל או נטע ברזילי, אבל הוא עדיין זוכר את התחושה - ולכן מעדיף לפנות למעצבים צעירים ולפרגן.

"אני מבין שיש לי כוח ואני רוצה לעזור עם הכוח הזה", מסביר בצלאלי. "שנינו מרוויחים במצב כזה. זה שילוב של פרגון לאומנות עם ניסיון להיות איש טוב". אולמן למשל, אסיר תודה על העובדה שבצלאלי בחר בו לפרויקט הנחשק. "זה לא מובן מאליו לתת למעצב צעיר כמוני לעצב את הלוק האייקוני בקליפ של נועה", הוא אומר. "אני באמת מוקיר תודה על כך". ובכל זאת, כמעט כל סגנון שלובשת קירל בקליפים שלה מתפשט במהירות ומוצא את עצמו מקבל פרשנויות חדשות בארונותיהן של ישראליות רבות. בקליפ הנוכחי, באחד הלוקים היא נועלת נעליים בצבעים שונים. "זו בחירה של קירל", חושף בצלאלי, שמסכים כי ייתכן מאוד שמדובר בטרנד נולד.

נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
טרנד נולד? נעליים בצבעים שונים וחליפה של בלנסיאגה/ערן לוי

אולמן כאמור, החל את דרכו המקצועית רק לפני שנה. "תמיד אהבתי להתלבש ואהבתי אומנות אבל לא ידעתי להגיד שזה החלום שלי, עד לפני שנה. חשבתי שאלך לכיוון כלכלי, אבל ככל שהתבגרתי הבנתי שהאומנות בוערת בי ואי אפשר להתעלם מזה. לפני שנה התחלתי לעצב לעצמי בגדים, רציתי משהו מיוחד שיהיה רק לי, אבל לא הפסקתי לקבל פידבקים חיוביים. זה גרם לי להבין שזה הכיוון שלי. אם זה עושה לי טוב - ואני מצליח גם לשמח ככה אנשים אחרים, אז למה לא?".

קירל בינתיים, שקטנה ממנו רק בשנה, כבר פוצחת בקריירה בינלאומית. בשבוע האחרון נודע כי הכוכבת חתמה על חוזה בחברת התקליטים האמריקנית הגדולה אטלנטיק רקורדס, המייצגת בין השאר את אד שירן, ברונו מארס, קולדפליי, סיה וליזו. בצלאלי ממש לא מוטרד מהצעד, ואפילו להיפך. לו כבר יש תכניות. "איך ששמעתי על זה אמרתי לה ישר שאני בא איתה לאל.איי, גם אם זה רק כדי להביא לה מים על הסט".

נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
כובע תואם. הלוק האייקוני של קירל בעיצובו של אולמן/ערן לוי
נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
טס איתה לאל.איי? איתי בצלאלי לצד נועה קירל מאחורי הקלעים של צילומי הקליפ/ערן לוי
נועה קירל מיליון דולר. ערן לוי,
פרסומת אחת סמויה, או שלא כל כך, לטרמינל איקס. נועה קירל על סט צילומי הקליפ/ערן לוי
  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully